Οι διαπραγματεύσεις που έχει ξεκινήσει το υπουργείο Υποδομών με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες για τη μείωση των τιμών στα διόδια είναι πολύ δύσκολες, όπως παραδέχτηκε ο υφυπουργός Υποδομών.
Μιλώντας στον Σκάι, ο Γιάννης Μαγκριώτης διευκρίνισε πως υπάρχουν εμπόδια, γιατί η διαπραγμάτευση γίνεται με αρκετές τράπεζες και είκοσι κατασκευαστικές εταιρείες, ελληνικές και ξένες, «και κάθε μια από αυτές έχει τη δική της προσέγγιση».
Ερωτηθείς πότε θα δοθεί στη δημοσιότητα ο κατάλογος των επτά σημείων όπου οι εταιρείες θα δώσουν κάρτα διέλευσης για τους κατοίκους των περιοχών που δεν έχουν παράπλευρο δρόμο, δήλωσε ότι αυτά πρέπει πρώτα να συμφωνηθούν με τους παραχωρησιούχους γιατί η είσπραξη των διοδίων είναι ευθύνη των παραχωρησιούχων και πρέπει να συμφωνηθούν γιατί οι κάρτες ελεύθερης διέλευσης σημαίνουν απώλεια εσόδων.
Για το μετρό, ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε ότι «υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες όσον αφορά τους διαγωνισμούς για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση. Οι διαγωνισμοί είχαν γίνει το 2008, είχε προσέλθει μόνο η Siemens, διότι είναι τεχνολογία δική της το Μετρό, και είχε ανακηρυχθεί το 2008, αν δεν κάνω λάθος, μειοδότης, αλλά είχε παγώσει από τότε ο διαγωνισμός, δεν είχε υπογραφεί, γιατί είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο και έτσι παραμένει μέχρι σήμερα».