Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Μαΐου στο Επιμελητήριο Κέρκυρας, η Fraport Greece παρουσίασε τα αναλυτικά κατασκευαστικά σχέδιά της για το Αεροδρόμιο «Ιωάννης Καποδίστριας» στην τοπική κοινωνία, εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, των τοπικών τουριστικών φορέων και τα τοπικά ΜΜΕ.

Στο πλαίσιο της ανάληψης της λειτουργίας και διαχείρισης των 14 αεροδρομίων στις 11 Απριλίου, η Fraport Greece υλοποιεί μία σειρά εκδηλώσεων σε όλη την Ελλάδα μέσω των οποίων ενημερώνει όλους τους τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και των εμπλεκόμενων φορέων σχετικά με τα σχέδιά της για τα αεροδρόμια.

2

O κ. Alexander Zinell, Δ/νων Σύμβουλος της Fraport Greece, δήλωσε: «Είμαι πολύ ευτυχής που βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να παρουσιάσουμε τα σχέδια ανάπτυξης και αναβάθμισης του αεροδρομίου Ι. Καποδίστριας. Η Κέρκυρα είναι ένα μοναδικό νησί. Η φυσική ομορφιά της, η πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά, η αρχιτεκτονική της και όλο το περιβάλλον της, την κάνουν έναν δημοφιλή προορισμό για επισκέπτες από όλον τον κόσμο. Αποστολή μας είναι να βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών, ώστε να είναι αντάξια του προορισμού. Διαθέτουμε τη γνώση και τα εργαλεία και το έχουμε αποδείξει σε πολλές περιπτώσεις σε άλλα μέρη ανά τον κόσμο. Κάτι που μας έχει διδάξει η εμπειρία μας είναι ότι δεν μπορούμε να το καταφέρουμε μόνοι μας. Μπορούμε μόνο σε συνεργασία με την κοινωνία και τους εμπλεκόμενους φορείς κάθε τόπου. Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να έρθουμε σε επαφή μαζί τους και να συζητήσουμε πώς θα αναπτύξουμε το αεροδρόμιο έτσι ώστε να χτίσουμε μαζί ένα σπουδαίο μέλλον για την Κέρκυρα».

1
κ.κ. Γιάννης Παπάζογλου PR Manager Fraport Greece, Σπύρος Κωστούρος Αirport Manager στο αεροδρόμιο «Ι. Καποδίστριας», Alexander Zinell Δ/νων Σύμβουλος Fraport Greece, Ηλίας Τσώνος Project Manager Fraport Greece

Σύμφωνα με τα σχέδια που παρουσίασε η Fraport Greece, θα κατασκευαστεί ένας νέος τερματικός σταθμός του αεροδρομίου αυξάνοντας το συνολικό μέγεθος του αεροδρομίου κατά 24%, ενώ θα ανακαινιστεί ο υπάρχον τερματικός σταθμός. Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθούν σημαντικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών , οι οποίες περιλαμβάνουν: 27% αύξηση των σταθμών Check-in, 50% αύξηση των ζωνών ασφαλείας και 33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών.