Ηχηρό «παρών» στη φετινή διοργάνωση των Supermarket Awards 2023 έδωσε η Lidl Ελλάς, η οποία απέσπασε 7 χρυσά, 4 ασημένια και 7 χάλκινα βραβεία για την εταιρική υπευθυνότητα, τα καινοτόμα συστήματα, τις πρωτοποριακές δράσεις, καθώς και τις επικοινωνιακές ενέργειες, σε συνδυασμό με τον προσανατολισμό της στο προσωπικό και τα προϊόντα. Οι πρωτοβουλίες της αξιολογήθηκαν με την υψηλότερη βαθμολογία από την κριτική επιτροπή, αναδεικνύοντάς την σε Retailer of the Year.
Η ανάδειξη αυτή αντανακλά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, μια εμπιστοσύνη η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος και είναι αποτέλεσμα του πάθους και της δέσμευσης των πάνω από 6.700 εργαζομένων της Lidl Ελλάς στα καταστήματα, τα logistics centers και τα γραφεία.
Τα Supermarket Awards αναδεικνύουν τις επιχειρήσεις που με τις πρωτοβουλίες τους επενδύουν στην εξυπηρέτηση των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, αλλά και συμβάλλουν στην αναβάθμιση συνολικά του οργανωμένου λιανεμπορίου και ευρύτερα στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας.
«Η διάκριση Retailer of the Year μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους, καθώς επιβεβαιώνει τη δυναμική, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας που απευθύνονται στους καταναλωτές, τους επιχειρηματικούς εταίρους, τους εργαζομένους και σχεδιάζονται για το καλό της κοινωνίας και του πλανήτη μας. Με συνέπεια, όραμα και υπευθυνότητα εξελισσόμαστε συνεχώς, ώστε να βρισκόμαστε σταθερά στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών», δήλωσε ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Αναλυτικά οι πολλαπλές βραβεύσεις της εταιρείας:
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τη σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων ΓΑΛΠΟ
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Συμβολή στην Εθνική Οικονομία» για την εκπόνηση μελέτης κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης για το οικονομικό έτος 2021
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για τις Ηλεκτρονικές Ετικέτες Τιμών (ESL), το νέο, ψηφιακό σύστημα απεικόνισης ετικετών τιμής
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media» για τη συνολική στρατηγική Social Media της Lidl Ελλάς
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για την εφαρμογή ολοκληρωμένης Πολιτικής και Διαδικασίας κατά της Βίας και Παρενόχλησης στην εργασία, με σκοπό την πρόληψη και την αποτελεσματική διαχείριση και υποστήριξη των ανθρώπων της εταιρείας σε περιστατικά παρενόχλησης στην εργασία
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) –Περιβάλλον» για τον μαραθώνιο καινοτομίας, Sustainability Hackathon, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό τη διοργάνωση της εταιρείας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
–Gold βραβείο στην κατηγορία «Πρότυπο Κατάστημα» για την προστασία και ανάδειξη της εθνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και συγκεκριμένα για τη διατήρηση και αξιοποίηση του αρχαιολογικού ευρήματος στο κατάστημα Lidl στην περιοχή Μεσαμπελιές στο Ηράκλειο Κρήτης
–Silver βραβείο στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τα προϊόντα φούρνου (bake off)
–Silver βραβείο στην κατηγορία «Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery» για το αυτοματοποιημένο σύστημα παραγγελιών AutoDispo
–Silver βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» για το Lidl UP: Learn & Work, το καινοτόμο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης «Στέλεχος Λιανικού Εμπορίου», που υλοποιείται από τη Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το δημόσιο Πειραματικό Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
–Silver βραβείο στην κατηγορία «Omni channel καινοτομίες (κινητές εφαρμογές, marketplaces κ.ά.)» για το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τη σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Νώμα»
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση» για τη συνολική πολιτική αποτελεσματικής διαχείρισης ενέργειας
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες» για τις προωθητικές Ενέργειες κατά την περίοδο της Σαρακοστής
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον» για το πρόγραμμα “Plastic Free Greece” που υλοποιείται σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης»
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty» για το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για το πρόγραμμα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» που υλοποιείται σε συνεργασία με το Γραφείο της Unicef στην Ελλάδα
–Bronze βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για τη Lidl Growth Strategy με σκοπό την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και της αποτελεσματικότητας των Διοικητικών Στελεχών αλλά και των ομάδων τους.
Φιλοσοφία της Lidl Ελλάς είναι να γίνεται συνεχώς καλύτερη κάθε μέρα, κάθε χρόνο και είναι ιδιαίτερα περήφανη που η προσπάθεια αυτή αναγνωρίστηκε στα φετινά Supermarket Awards 2023.