Προσηλωμένη στις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης παραμένει η Vodafone, όπως καταδεικνύεται από τον 8ο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας, που αφορά την περίοδο Απρίλιος 2009-Μάρτιος 2010 και περιγράφονται εκτενώς η στρατηγική και τα προγράμματα, που εφαρμόζει η εταιρία προς την κατεύθυνση αυτή.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρία υλοποιεί στρατηγικές συνεργασίες και μια σειρά από επενδύσεις, με γνώμονα το συμφέρον των πελατών της, των εργαζομένων της, του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, γενικότερα.
«Στη Vodafone συνεχίζουμε να επενδύουμε στα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρίας και να βελτιώνουμε κάθε χρόνο την επίδοσή μας, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που ο φετινός Απολογισμός κατατάσσεται, μετά από έλεγχο από ανεξάρτητο φορέα, στο επίπεδο εφαρμογής Α+ των δεικτών GRI, ενώ παράλληλα προχωρήσαμε στη διασφάλιση του περιεχομένου του Απολογισμού, σύμφωνα με το Πρότυπο ΑΑ1000, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις αρχές της συμμετοχικότητας, ουσιαστικότητας και ανταπόκρισης», δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της Vodafone, Αγγελική Παπαντωνίου.
Την περίοδο, που καλύπτει ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας, ξεχωρίζουν:
– Η προσήλωση της εταιρίας σε επενδύσεις εξοικονόμησης ενέργειας στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυό της, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση του 30% της ενέργειας, που καταναλώνεται σε αυτό.
– Η παρουσίαση στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών, όπως η υπηρεσία διαχείρισης στόλου οχημάτων Zelitrack και η υπηρεσία τηλεδιάσκεψης Vodafone Web Conferencing, που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, μειώνοντας το κόστος, που δαπανούν, για να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες τους, με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον. Παράλληλα, μέσα από τη μελέτη Carbon Connections, προτείνονται 16 έξυπνες εφαρμογές κινητής επικοινωνίας, που μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας και παράλληλα να συμβάλουν στην αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών.
– Οι εξελίξεις, όσον αφορά την υλοποίηση των προγραμμάτων της Τηλεϊατρικής και Προστασίας της Καφέ Αρκούδας, που αξιοποιούν την τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας στον τομέα της υγείας και της προστασίας του περιβάλλοντος.
– Η υπηρεσία φωνητικής πλοήγησης, την οποία πλέον διαθέτει ο ιστότοπος vodafone.gr και συμβάλλει στην ισότιμη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες από όλους τους πελάτες.