To 2019 συμπληρώνονται 50 χρόνια από την εμφιάλωση του πρώτου μπουκαλιού Coca-Cola στην Ελλάδα.
Πρόκειται για την αφετηρία μιας πορείας που μετρά πια μισό αιώνα αδιάκοπης παραγωγικής δραστηριότητας.
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία μη-αλκοολούχων ποτών και μία από τις 10 μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις της χώρας μας. H συνολική επίδραση της για τη χώρα αντιστοιχεί στο 1,1% του ΑΕΠ.
Η στρατηγική που ακολουθεί στην Ελλάδα στηρίζεται σε 4 πυλώνες: δημιουργία αξίας για την Ελλάδα με επενδύσεις στην τοπική παραγωγή και στην εργασιακή απασχόληση, προϊοντική καινοτομία για την ανάπτυξη της αγοράς, βιώσιμη ανάπτυξη και καθοριστική συμβολή στην κοινωνία με ευκαιρίες στους νέους να μείνουν και να δημιουργήσουν το μέλλον τους εδώ.
Μια αλυσίδα αξίας με αποτύπωμα σε ολόκληρη τη χώρα
Σε 76,5 δισεκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται η συνολική συνεισφορά στο ελληνικό ΑΕΠ αθροιστικά στα πενήντα χρόνια σε τιμές 2018 (1% του ΑΕΠ, κατά μέσο όρο τον χρόνο).
Σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών για το Κοινωνικό και Οικονομικό αποτύπωμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola στην Ελλάδα για την εθνική οικονομία, η συνολική επίδραση (άμεση, έμμεση και επαγόμενη) εκτιμάται σε 2 δισεκατομμύρια ευρώ ή 1,1% του ΑΕΠ το 2018.
Αυτό σημαίνει απλά ότι για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας από την δραστηριότητά τους, δημιουργούνται συνολικά άλλα 11 ευρώ στην ελληνική οικονομία, ενώ συνεισφέρουν συνολικά στο 1,4% των φορολογικών εσόδων του κράτους.
Σημαντικό αποτύπωμα προκύπτει και για την αγορά, καθώς η προστιθέμενη αξία που δημιουργείται μέσα από τους συνεργάτες και τους πελάτες, δηλαδή χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις, υπολογίζεται στα 646 εκατομμύρια ευρώ.
Είναι μία αξία που μένει στη χώρα, καθώς πρόκειται για ένα παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο που έχει επίκεντρο την Ελλάδα, με την παραγωγή προϊόντων που εξάγονται σε 11 χώρες. Επιπλέον, την τελευταία πενταετία, έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις που ξεπερνούν τα 98 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν στην παραγωγική και διανεμητική δραστηριότητα.
Έχει τη μεγαλύτερη συνεισφορά στον κλάδο αναψυκτικών και ποτών, δημιουργώντας το 2018 σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών, ενώ αποτελεί και τον μεγαλύτερο εργοδότη, απασχολώντας σχεδόν 1 στους 2 εργαζομένους. Συνολικά απασχολεί 1500 εργαζόμενους, σε 4 εργοστάσια, 16 γραφεία πωλήσεων και τα κεντρικά της γραφεία. Διαθέτει τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων του κλάδου, με περισσότερα από 500 άτομα ανά την Ελλάδα.
Η συμβολή όμως στην απασχόληση ξεπερνά κατά πολύ τον αριθμό των εργαζομένων της καθώς για κάθε μία άμεση θέση εργασίας, υποστηρίζονται άλλες 12 θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία, συνολικά 42.200.
Δίπλα στη Νέα Γενιά
Επιδιώκει να εμπνέει και να ενδυναμώνει τους νέους να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα.
Με το Rise Management Trainee Programme, δίνει εδώ και 29 χρόνια τη δυνατότητα σε ταλαντούχους νέους με δυνατότητες, να σταδιοδρομήσουν στην εταιρεία μας και να γίνουν τα ηγετικά στελέχη μας στο μέλλον.
Σε συνεργασία με την Coca-Cola στην Ελλάδα, υλοποιούν το Youth Empowered, το πιο ευρύ, ανοιχτό, δωρεάν πρόγραμμα του ιδιωτικού τομέα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στην Ελλάδα. Στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει σε 20.000 νέους ευκαιρίες και στήριξη για να μείνουν και να εργαστούν στη χώρα μας.
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Επιδιώκει να μεγαλώνει τη δραστηριότητά της, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Από τον Μάιο του 2017, το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που προμηθεύονται τα εργοστάσιά της Coca-Cola Τρία Έψιλον προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη δραστηριότητά της το 2018 μειώθηκαν κατά 50% σε σχέση με το 2017.
Κάθε χρόνο, θέτει όλο και υψηλότερους στόχους στα ποσοστά ανακύκλωσης των αποβλήτων στις παραγωγικές μας μονάδες, ώστε να μην καταλήγουν στις χωματερές.
Είναι οι πρώτοι στην Ελλάδα στον κλάδο τροφίμων και ποτών που χρησιμοποιούν στις συσκευασίες αναψυκτικών από το 2018 ανακυκλωμένο ΡΕΤ (r-PET).
Όλες οι συσκευασίες της Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι 100% ανακυκλώσιμες, ενώ προμηθεύεται συσκευασίες αλουμινίου με ανακυκλωμένο υλικό σε ποσοστό 60% και προωθεί τη συνολική μείωση πλαστικού και γυαλιού στις συσκευασίες της.
Έχει μειώσει κατά 23% κατά μέσο όρο το PET και κατά 12,5% το γυαλί στις συσκευασίες του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, ενώ εξοικονομεί 300 τόνους πλαστικού κάθε χρόνο με τις φιάλες αναψυκτικών Light Weight.
Οι νέες συσκευασίες αλουμινίου των αναψυκτικών της είναι κατά 7,5% ελαφρύτερες και οι γυάλινες φιάλες της είναι κατά 95% επιστρεφόμενες.
Καινοτομία για ανάπτυξη της αγοράς με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές μας
Αναπτύσσετε με άξονα ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων, total beverage portfolio, που καλύπτει τις προτιμήσεις των καταναλωτών 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Αυτό προϋποθέτει συνεχή προσήλωση στην καινοτομία, όχι μόνο στην ανάπτυξη προϊόντων αλλά και στις διεργασίες μας (π.χ. διακίνηση) καθώς και στην οργάνωσή μας και στον τρόπο σκέψης, αναζητώντας συνεχώς τρόπους να δημιουργεί μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία μαζί με τους πελάτες μας για τη χώρα μας.