Ο Πύργος του Πειραιά, που έχει ύψος 84 μέτρα και 25 ορόφους, άρχισε να κατασκευάζεται τη δεκαετία του ‘70, όμως η κατασκευή του δεν ολοκληρώθηκε στο εσωτερικό, μετά την πτώση της χούντας.
Το κτίριο δεσπόζει όλα αυτά τα χρόνια στον Πειραιά και από τη δεκαετία του ‘90 και μετά έγιναν προσπάθειες αξιοποίησής του, χωρίς αποτέλεσμα.
Σήμερα η Δημοτική Αρχή, στην οποία ανήκει το κτίριο επιχειρεί να εκμεταλλευτεί το αυξημένο ενδιαφέρον που υπάρχει για επενδύσεις σε ακίνητα στην πόλη του Πειραιά.
Το μεγάλο στοίχημα είναι η αξιοποίηση του Πύργου που «σαπίζει» για δεκαετίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το επόμενο διάστημα θα βγει στο αέρα ο διεθνής διαγωνισμός παραχώρησης του Πύργου. Η κίνηση αυτή ενδέχεται να γίνει μέσα στον Νοέμβριο. Θα είναι διαγωνισμός και τελικά θα φανεί αν ο Πύργος θα αξιοποιηθεί για γραφεία, ξενοδοχεία ή διαμερίσματα.
Πρόσφατα σε συνέντευξή του σε κανάλι του Πειραιά ο Δ. Μώραλης τόνισε ότι, εντός του Νοεμβρίου δημοπρατείται ο Πύργος του Πειραιά.
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα του κτιρίου είναι η πρόσβαση στο Εμποροναυτιλιακό Κέντρο και η στάθμευση των αυτοκινήτων. Το κτήριο αρχικά προέβλεπε ελάχιστες θέσεις στάθμευσης και το γεγονός αυτό ήταν και είναι αποτρεπτικό για την αξιοποίηση του, ενώ θετικό στοιχείο σε αυτή την κατεύθυνση αποτελεί το γεγονός της άμεσης γειτνίασης με τον τερματικό σταθμό του ΗΣΑΠ.