Μια διαφορετική εμπειρία είχαμε την ευκαιρία να βιώσουμε οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ κατά τη διάρκεια ταξιδιού στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να γνωρίσουμε από κοντά και να κατανοήσουμε καλύτερα το επιχειρηματικό μοντέλο της Lidl Ελλάς, όσον αφορά τον Τομέα Αγορών. Έναν τομέα που αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του συστήματος της αλυσίδας super market, το οποίο λειτουργεί με γνώμονα τον πελάτη και βασίζεται στο τρίπτυχο φρεσκάδα, ποιότητα, ελληνικότητα, προσφέροντας παράλληλα και μόνιμα χαμηλές τιμές. Η ξενάγηση που προσέφερε η Lidl Ελλάς και στην οποία βρέθηκε το newsbeast.gr ξεκίνησε από το κατάστημα στην Περαία, έκτασης 1.400τμ, εκεί όπου η ημέρα ξεκίνησε και για εμάς με την ευωδιαστή μυρωδιά φρεσκοψημένου ψωμιού από τον φούρνο που βρίσκεται στην είσοδο του καταστήματος, στον οποίον η ποιότητα και η φρεσκάδα ήταν εμφανής σε κάθε σημείο του. Κάτι που διαπιστώσαμε με τον ίδιο μας του… ουρανίσκο, καθώς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα προϊόντα αυτά, λίγο αφότου βγήκαν από τον φούρνο.
Φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε εξαιρετικές τιμές
Επόμενη στάση μας εντός του καταστήματος ήταν το μανάβικο. Εκεί ο κάθε καταναλωτής μπορεί να βρει εξαιρετικές και πάντα φρέσκες ποικιλίες φρούτων και λαχανικών. Τα περισσότερα προϊόντα προέρχονται από την ελληνική γη και ντόπιους παραγωγούς (μικρούς ή μεγαλύτερους), με τους οποίους η Lidl Ελλάς διατηρεί άριστες σχέσεις και ένα κλίμα εμπιστοσύνης και δίκαιης συνεργασίας.
Νόστιμο ψάρι, ακόμη και φιλεταρισμένο
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε μια γωνιά που μυρίζει φρεσκάδα και σε ταξιδεύει στη θάλασσα.. Εκεί όπου ο καταναλωτής θα βρει τα πιο λαχταριστά φρέσκα ελληνικά ψάρια, από υπερσύγχρονες μονάδες ιχθυοτροφείων ελληνικών θαλασσών του Ιονίου, της Πελοποννήσου, των Δωδεκανήσων και της Εύβοιας. Μεταξύ… Ελλήνων, υπάρχει και ένας… Σκανδιναβός, ο περίφημος σολομός Νορβηγίας. Εννοείται πως πριν φτάσουν τα ψάρια στα ψυγεία της Lidl, έχουν προηγηθεί πολλοί έλεγχοι ιχνηλασιμότητας και πολλές διαδικασίες που εξασφαλίζουν την ποιότητα σε όλα τα στάδια…
Τα γεμάτα ελληνικά γαλακτοκομικά ψυγεία και το παρθένο ελαιόλαδο
Η Lidl μεριμνά ώστε η θερμοκρασία στα ψυγεία της να είναι πάντα σταθερή και τα προϊόντα τοποθετούνται με τόσο προσοχή και τέτοιο τρόπο, ώστε να συντηρούνται άψογα από την παραγωγή, τη μεταφορά, την παραλαβή και την τοποθέτηση στο ράφι. Τα γαλακτοκομικά και τα τυροκομικά προϊόντα προέρχονται από 21 Έλληνες προμηθευτές, οι οποίοι με τη σειρά τους προμηθεύονται γάλα από τουλάχιστον 2.500 μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα.
Με αίσθημα ευθύνης και περιβαλλοντική ευαισθησία
Όσον αφορά το τι γίνονται τα προϊόντα που δεν μπορούν για λόγους… εμφάνισης να μπουν στα ράφια, η Lidl Ελλάς φροντίζει να δίνονται σε ΜΚΟ που φροντίζουν για τις αδύναμες κοινωνικά ομάδες. Επίσης, έχει μεριμνήσει ώστε τα προϊόντα που δεν καταναλώνονται εντός της προβλεπόμενης ημερομηνίας λήξης, να μεταφέρονται σε συνεργαζόμενη εταιρεία, όπου κατόπιν κατάλληλης επεξεργασίας μετατρέπονται σε ζωοτροφές.
Εξονυχιστικός έλεγχος σε όλα τα προϊόντα, για την καλύτερη ποιότητα
Η διοίκηση της Lidl δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πιστοποίηση και τον έλεγχο των προϊόντων της. Από το 1999 διατηρεί στενή συνεργασία με την Agrolab, ένα από τα τέσσερα εργαστήρια στα οποία έχει αναθέσει τους ελέγχους και έναν από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παροχής ολοκληρωμένων εργαστηριακών και συμβουλευτικών λύσεων στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Μέσα στη χρόνια έχουμε υλοποιήσει 1.500 αναλύσεις μόνο στην κατηγορία των φρούτων και τα λαχανικών για τη Lidl Ελλάδας. Δηλαδή, προχωρήσαμε σε πολύ περισσότερους ελέγχους από όσους διενεργεί το Κράτος και ο ανταγωνισμός». ανέφερε ο γενικός διευθυντής της Agrolab, Αλέξανδρος Γιαννούσιος.
- τη διάρκεια ζωής του προϊόντος έως και την ημερομηνία που αναγράφεται
- την ελαχιστοποίηση του κινδύνου αλλοίωσής του
- την ελαχιστοποίηση του κινδύνου χημικών επιμολύνσεων κατά την παραγωγή του
- την υγιεινή και τη φρεσκάδα του
- και τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια στην κατανάλωσή του.
Από την Ελλάδα, μέσω Lidl και στο εξωτερικό
Τελικός σταθμός του τουρ με τη Lidl ήταν τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας και οι εγκαταστάσεις του Τμήματος Αγορών, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε τον τρόπο με τον οποίο το ελληνικό τμήμα της αλυσίδας super market δημιουργεί και εξελίσσει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε συνεργασία με μεγάλους και μικρούς προμηθευτές, τους οποίους συνδέει μία μακρά ιστορία συνεργασίας και εμπιστοσύνης.