Το Netflix θα αυξήσει τις τιμές σε διάφορες χώρες μετά την προσθήκη σχεδόν 19 εκατομμυρίων συνδρομητών τους τελευταίους μήνες του 2024. Η εταιρεία streaming δήλωσε ότι θα αυξήσει το κόστος συνδρομής στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αργεντινή και την Πορτογαλία.
«Θα ζητάμε περιστασιακά από τα μέλη μας να πληρώνουν λίγο παραπάνω, ώστε να μπορούμε να επανεπενδύσουμε για την περαιτέρω βελτίωση του Netflix», ανέφερε.
Το Netflix ανακοίνωσε καλύτερους από τους αναμενόμενους αριθμούς συνδρομητών, εξέλιξη που βοήθησε ο δεύτερος κύκλος του νοτιοκορεατικού δράματος, Squid Game, καθώς και τα αθλητικά, συμπεριλαμβανομένου ενός αγώνα πυγμαχίας μεταξύ του πρώην influencer Τζέικ Πολ και του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή βαρέων βαρών, Μάικ Τάισον.
Στις ΗΠΑ, οι τιμές θα αυξηθούν σε όλα σχεδόν τα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένης της τυπικής συνδρομής χωρίς διαφημίσεις, η οποία θα κοστίζει πλέον 17,99 δολάρια το μήνα, από 15,49 δολάρια.
Η συνδρομή της με διαφημίσεις θα αυξηθεί επίσης, κατά ένα δολάριο στα 7,99 δολάρια.
Η τελευταία φορά που το Netflix αύξησε τις τιμές στις ΗΠΑ ήταν τον Οκτώβριο του 2023, όταν επίσης αύξησε το κόστος για ορισμένα προγράμματα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Περισσότεροι συνδρομητές
Εντωμεταξύ, η εταιρεία δήλωσε ότι έκλεισε το περασμένο έτος με περισσότερους από 300 εκατομμύρια συνδρομητές συνολικά. Αναμενόταν να προσθέσει 9,6 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου, αλλά ξεπέρασε κατά πολύ αυτόν τον αριθμό.
Είναι η τελευταία φορά που το Netflix θα αναφέρει τριμηνιαία αύξηση συνδρομητών – από εδώ και στο εξής δήλωσε ότι «θα συνεχίσει να ανακοινώνει συνδρομές επί πληρωμή καθώς περνάμε σημαντικά ορόσημα».
Εκτός από το Squid Game και τον αγώνα Πολ εναντίον Τάισον, το Netflix μετέδωσε επίσης δύο αγώνες του NFL την ημέρα των Χριστουγέννων, σύμφωνα με το BBC. Θα μεταδίδει επίσης περισσότερες ζωντανές εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένης της πάλης του WWE και έχει αγοράσει τα δικαιώματα για το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών της FIFA το 2027 και το 2031.
Τα καθαρά κέρδη μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου διπλασιάστηκαν σε 1,8 δισ. δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν από 8,8 δισ. δολάρια σε 10,2 δισ. δολάρια.