Τα Starbucks αλλάζουν την πολιτική και σύντομα, θα απαιτούν από τους πελάτες να κάνουν υποχρεωτικά μια αγορά αν θέλουν να περάσουν χρόνο στα καταστήματα της εταιρείας ή να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες.

Αυτό συμβαίνει σύμφωνα με ένα νέο κώδικα συμπεριφοράς για τα καταστήματα στη Βόρεια Αμερική που θα τεθεί σε ισχύ μέσα στον μήνα, δήλωσε εκπρόσωπος της Starbucks.

Η απόφαση να περιοριστεί η πρόσβαση στις τουαλέτες σε πελάτες που πληρώνουν αντιστρέφει μια πολιτική της Starbucks που ίσχυε από το 2018. Εκείνη την περίοδο, η Starbucks αποφάσισε να επιτρέψει την ελεύθερη πρόσβαση στα καφέ και τις τουαλέτες της μετά την αμφιλεγόμενη σύλληψη δύο ανδρών σε ένα από τα καφέ της στη Φιλαδέλφεια.

Η εταιρεία άκουσε από τους εργαζόμενους ότι “υπάρχει ανάγκη να επαναπροσδιοριστούν οι προσδοκίες για το πώς πρέπει να χρησιμοποιούνται οι χώροι μας και ποιος τους χρησιμοποιεί”, δήλωσε ο πρόεδρος της Starbucks Βόρειας Αμερικής, σε επιστολή προς τους διευθυντές των καταστημάτων.

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής «Επιστροφή στα Starbucks» (“Back to Starbucks”) που εφαρμόζει ο νέος διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Νίκολ, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της αλυσίδας καφέ τον Σεπτέμβριο. Ο νέος κώδικας δεοντολογίας θα τεθεί σε ισχύ στις 27 Ιανουαρίου και θα αναρτηθεί σε όλα τα καταστήματα, δήλωσε εκπρόσωπος.

Η εταιρεία απομάκρυνε τον Αύγουστο τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο και προσέλαβε τον Νίκολ, στον οποίο έχει πιστωθεί η επιτυχία της αλυσίδας burrito Chipotle Mexican Grill. Ο ίδιος έθεσε ως όραμα να αποκαταστήσει τη ζεστή ατμόσφαιρα που επικρατούσε στα Starbucks στις πρώτες ημέρες λειτουργίας της, λέγοντας ότι θα επικεντρωθεί πρώτα στα καταστήματα της αλυσίδας στις ΗΠΑ.

Σημειώνεται ότι ο ετήσιος βασικός μισθός του Νίκολ, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου, αγγίζει τα 1,6 εκατ. δολάρια. Παράλληλα, δικαιούται να λάβει ένα μπόνους που σχετίζεται με την απόδοση της εταιρείας, το οποίο μπορεί να φτάσει τα 7,2 εκατ. δολάρια, ενώ θα λαμβάνει έως και 23 εκατ. δολάρια ετησίως σε μετοχές της Starbucks.