Η άκρως επιτυχημένη και ανατριχιαστική νοτιοκορεάτικη τηλεοπτική σειρά του Netflix «Squid Game», που θα συνεχιστεί και για δεύτερη σεζόν, μεταφέρεται στην ζωή και στη μικρή οθόνη, καθώς όπως όλα δείχνουν έρχεται το ομώνυμο ριάλιτι στην streaming πλατφόρμα με έπαθλο 4,56 εκατ. δολάρια.
Ο μαχόμενος streamer ανακοίνωσε ότι δημιουργεί μια πραγματική εκδοχή του ανατριχιαστικού νοτιοκορεατικού σόου επιβίωσης, με την παραγωγή να έχει προγραμματιστεί να γίνει στο Ηνωμένο Βασίλειο στις αρχές του επόμενου έτους.
Στο «Squid Game: The Challenge», όπως αναφέρει η New York Post ότι θα είναι το όνομα του νέου ριάλιτι, θα συμμετέχουν συνολικά 456 διαγωνιζόμενοι που θα παλέψουν για το τεράστιο χρηματικό έπαθλο των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Netflix, το εντυπωσιακό ποσό θα είναι το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο που έχει προσφερθεί ποτέ στην τηλεόραση ριάλιτι.
«Το Squid Game κατέκτησε τον κόσμο με τη συναρπαστική ιστορία και τις εμβληματικές εικόνες του σκηνοθέτη Hwang Dong-hyuk», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Netflix, Brandon Rieg, στην ανακοίνωση. «Είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξή του καθώς μετατρέπουμε τον φανταστικό κόσμο σε πραγματικότητα σε αυτόν τον τεράστιο διαγωνισμό και κοινωνικό πείραμα».
Ποιες οι προϋποθέσεις για να πάρει κανείς μέρος στο ριάλιτι
Το κάστινγκ είναι προς το παρόν ανοιχτό μόνο σε ενήλικες άνω των 21 ετών και όσους γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα, μέσω του SquidGameCasting.com. Το ριάλιτι θα περιλαμβάνει 10 επεισόδια και η παραγωγή αναμένεται να διαρκέσει τέσσερις εβδομάδες.
Τα παιχνίδια της επερχόμενης ριάλιτι σειράς θα είναι εμπνευσμένα από τα παιχνίδια του τηλεοπτικού σόου επιβίωσης, ωστόσο, όπως αναφέρει η New York Post, δεν θα είναι τόσο φρικιαστικά.
«Το διακύβευμα είναι υψηλό, αλλά σε αυτό το παιχνίδι η χειρότερη μοίρα είναι να γυρίσεις σπίτι με άδεια χέρια», αναφέρεται στο δελτίο Τύπου.
Squid Game: Η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix στην ιστορία της πλατφόρμας streaming, την οποία παρακολούθησαν περισσότερα από 142 εκατομμύρια τηλεθεατές κατά τη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων εβδομάδων από την έναρξή της. Και τα νέα για τους φανατικούς τηλεθεατές της είναι καλά, καθώς η επιτυχημένη σειρά ανανεώθηκε για δεύτερη σεζόν, ακόμη και αν δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η παραγωγή της.
Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, ότι σύμφωνα με το CNN, το Netflix δήλωσε ότι το «Squid Game» ήταν η «μεγαλύτερη σειρά κατά το λανσάρισμα» για την εταιρεία. Είναι η πρώτη κορεατική σειρά της πλατφόρμας που έφτασε στη Νο. 1 θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσελκύοντας 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις 28 ημέρες που ακολούθησαν την κυκλοφορία της.
«Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να φέρουμε την πρώτη σεζόν του Squid Game στη ζωή πέρυσι», ανέφερε ο Hwang στην επιστολή. «Αλλά χρειάστηκαν 12 ημέρες για να γίνει το Squid Game η πιο δημοφιλής σειρά που έγινε ποτέ».
Είναι η μεταφορά του σόου στην πραγματική ζωή μια προσπάθεια σωτηρίας για το ίδιο το Netflix;
Σύμφωνα, μάλιστα, με τη New York Post, το Netflix ελπίζει ότι το επερχόμενο spin-off του ριάλιτι θα κρατήσει τους θαυμαστές να πληρώνουν τη μηνιαία συνδρομή τους, καθώς ο streamer πέφτει σε δύσκολες εποχές. Τον Απρίλιο, το Netflix επιβεβαίωσε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, υπολειπόμενο κατά πολύ της πρόβλεψής του να προσθέσει 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές.
Η εταιρεία προσέφερε μια ζοφερή πρόβλεψη για το εαρινό τρίμηνο, προβλέποντας ότι θα μπορούσε να χάσει επιπλέον 2 εκατομμύρια συνδρομητές. Τον Μάιο, η Netflix ανακοίνωσε ότι περικόπτει περίπου 150 θέσεις εργασίας -κοντά στο 2% του συνολικού εργατικού δυναμικού της.
Το Netflix δίνει το πράσινο φως για τη 2η σεζόν του «Squid Game»
Το πρωτότυπο «Squid Game», το οποίο κυκλοφόρησε στο Netflix τον περασμένο Σεπτέμβριο, περιστρεφόταν γύρω από έναν διαγωνισμό όπου 456 χρεοκοπημένοι διαγωνιζόμενοι που διακινδύνευαν την ζωή τους για να παίξουν μια σειρά από θανατηφόρα παιδικά παιχνίδια για ένα έπαθλο 36 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το Netflix ανακοίνωσε την περασμένη Κυριακή ότι η εξαιρετικά δημοφιλής νοτιοκορεατική σειρά πήρε το πράσινο φως για δεύτερη σεζόν.
«Και τώρα, ο Gi-hun επιστρέφει», δήλωσε ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος και εκτελεστικός παραγωγός Hwang Dong-hyuk σε επιστολή του προς τους θαυμαστές. «Ο Front Man επιστρέφει. Η δεύτερη σεζόν έρχεται». Ο Hwang προανήγγειλε, επίσης, νέους χαρακτήρες και εξελίξεις στη δεύτερη σεζόν, αναφέρει το CNN. «Ο άντρας με το κοστούμι με το ddakji μπορεί να επιστρέψει», έγραψε, αναφερόμενος στον μυστηριώδη πωλητή που στρατολογεί απελπισμένους παίκτες στο τηλεπαιχνίδι. Η επιστολή ανέφερε επίσης ότι οι τηλεθεατές θα γνωρίσουν τον Cheol-su, τον «φίλο» της διαβόητης animatronic κούκλας του σόου, Young-hee.
Ο Hwang είχε επιβεβαιώσει ήδη από πέρυσι ότι θα έκανε δεύτερη σεζόν της σειράς, καθώς όπως ο ίδιος έχει τονίσει «Υπήρξε τόσο μεγάλη ζήτηση, αγάπη και προσοχή για μια δεύτερη σεζόν. Έτσι, αισθάνομαι ότι δεν έχω άλλη επιλογή από το να κάνω μια δεύτερη σεζόν».