Το Squid Game είναι αναμφισβήτητα μια από τις πιο πετυχημένες σειρές του Netflix, προκαλώντας ενθουσιώδεις αντιδράσεις παγκοσμίως. Φαίνεται όμως ότι έχει γίνει μια γκάφα στην πιο «διεστραμμένη», όπως έχει χαρακτηριστεί, σειρά.
Συγκεκριμένα, το Netflix ανέφερε πως θα επεξεργαστεί έναν τηλεφωνικό αριθμό που εμφανίζεται στη δημοφιλή σειρά του, αφότου μια γυναίκα είπε πως την… τρέλαναν με τις κλήσεις στο κινητό της τηλέφωνο.
Η νοτιοκορεατική σειρά παρακολουθεί άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι διαγωνίζονται σε στίβο παιχνιδιών με στόχο να μείνουν ζωντανοί, κερδίζοντας ένα έπαθλο δισεκατομμυρίων. Τα παιχνίδια προέρχονται από την παιδική ηλικία και από το πρώτο επεισόδιο κρατάει καθηλωμένους τους τηλεθεατές.
Για να λάβουν μέρος στα παιχνίδια αυτά καλούνται να καλέσουν έναν αριθμό. Ένας αριθμός που ανήκει σε μια γυναίκα, οι οποία δέχεται πλέον κλήσεις με αιτήματα ανθρώπων που θέλουν να… παίξουν.
Squid Game: Η γυναίκα φέρεται να απορρίπτει την προσφορά αποζημίωσης
Μια επιχειρηματίας από τη Seongju, στη νοτιοανατολική Νότια Κορέα, δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι λαμβάνει χιλιάδες μηνύματα και κλήσεις στο τηλέφωνό της «σε σημείο που μου είναι δύσκολο να συνεχίσω την καθημερινή ζωή».
«Αυτός είναι ένας αριθμός που χρησιμοποιώ για περισσότερο από 10 χρόνια οπότε μου προκάλεσαν έκπληξη όλες αυτές τις κλήσεις. Υπάρχουν περισσότεροι από 4.000 αριθμοί που έπρεπε να διαγράψω από το τηλέφωνό μου», δήλωσε στο Money Today, σύμφωνα με το BBC.
«Αρχικά δεν ήξερα γιατί, αλλά ένας φίλος, μού είπε ότι ο αριθμός μου φαίνεται ως ο αριθμός κλήσης στο Squid Game. Και τότε το κατάλαβα».
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η γυναίκα απέρριψε μία προσφορά αποζημίωσης 5 εκατ. γουόν (4.178 δολάρια).
Το Netflix δεν έχει κάνει κάποιο σχετικό σχόλιο, έχει παροτρύνει όμως τους οπαδούς της σειράς να μην καλούν τον συγκεκριμένο αριθμό.
«Μαζί με την εταιρεία παραγωγής, εργαζόμαστε για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας των σκηνών με αριθμούς τηλεφώνου όπου είναι απαραίτητο», δήλωσε την Τετάρτη το Netflix.
Η σειρά προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 17 Σεπτεμβρίου και σύμφωνα με το Netflix έφτασε στην κορυφή της λίστας σε 90 χώρες μέσα σε μόλις 10 ημέρες.