Φήμες κυκλοφόρησαν σχετικά με το επόμενης γενιάς Ford Focus RS, το οποίο υπάρχει πιθανότητα να εφοδιάζεται με έναν 2,3 λτ Ecoboost βενζινοκινητήρα και να αποδίδει έως και 350 ίππους.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον αρχιμηχανικό του ευρωπαϊκού τμήματος RS, Len Urwin, ανέφερε πως η επόμενη γενιά του Ford Focus RS θα είναι πιο… «έξυπνη» και αυτό θα οφείλεται στο ολοκαίνουριο εμπρός διαφορικό που θα διαθέτει. Το νέο αυτό διαφορικό είναι κατασκευασμένο από τη βρετανική GKN, η οποία είναι η ίδια φίρμα που ασχολήθηκε με τα διαφορικά συστήματα των Μ μοντέλων της BMW.
Κάτω από το καπό του νέου Ford Focus RS θα βρίσκεται πιθανόν ο 2λιτρος Ecoboost κινητήρας, δανεισμένος από το Focus ST, αλλά με κάποιες αναβαθμίσεις η απόδοσή του θα εκτοξεύεται στους 300 ίππους.
Λόγος επίσης γίνεται και για έναν 2,3 λτ. Ecoboost κινητήρα απόδοσης 350 ίππων, ο οποίος θα αναπτυχθεί και θα κατασκευάζεται στις Η.Π.Α. Τέλος, πληροφορίες θέλουν τη νέα γενιά Focus RS να ξεκινήσει πρώτα να πωλείται στην Αμερική, ενώ θα είναι αποκλειστικά σε 5-πορτο αμάξωμα.
Πηγή: autotriti.gr