Περιμέναμε μια εντελώς καινούργια ναυαρχίδα για τη γκάμα της, η Lexus ωστόσο προτίμησε να προχωρήσει σε ένα δεύτερο facelift για το υπάρχον LS.
Τα υλικά άλλωστε ήταν ήδη έτοιμα από το νέο GS: η θηριώδης εξάγωνη μάσκα και τα σχιστά φώτα εμπρός δίνουν στο LS 4ης γενιάς τη φρέσκια σχεδιαστική ταυτότητα Lexus.
Eίναι η πρώτη φορά που η ιαπωνική φίρμα πολυτελείας της Toyota δεν προχωρά σε αντικατάσταση μοντέλου που έχει κλείσει τα 5-6 χρόνια ζωής!
Κατά τα λοιπά, ανάρτηση, φρένα και σύστημα διεύθυνσης έχουν αναβαθμιστεί σε όλες τις εκδόσεις έτσι ώστε κράτημα και άνεση να γίνουν καλύτερα.
Νέο είναι και το σύστημα Drive Mode Select, που μέσω των επιλογών Eco, Comfort,Normal, Sport S και Sport S+ τα συστήματα του αυτοκινήτου ρυθμίζονται στις οδηγικές επιθυμίες του οδηγού.
Η γκάμα περιλαμβάνει το «μικρό» LS 460 και το υβριδικό LS 600hL. Το πρώτο διατίθεται προαιρετικά με τετρακίνηση και έχει στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ το υβριδικό συνεχίζει να διαθέτει κιβώτιο CVT. Για πρώτη φορά, τέλος, το LS αποκτά σπορ έκδοση.
Το LS 460 F Sport κινείται από το 4,6 V8 της Toyota με τους 386 ίππους, διαθέτει χαμηλότερη κατά 10 mm ανάρτηση, εμπρός φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες, τροχούς 19’’, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Torsen, σπορ καθίσματα και paddles αλλαγής σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο.
Ακόμη και ο ήχος του μοτέρ έχει γίνει πιο άγριος, παρόλα αυτά δεν αναμένεται να τρομάξει τον κατά πολύ ισχυρότερο ανταγωνισμό – το Audi S8 π.χ. έχει 520 ίππους, 136 περισσότερους!
Η επιλογή της Lexus να ανανεώσει το ηλικίας 6 ετών LS και να επεκτείνει τη ζωή του στα 9 χρόνια είναι άκρως τολμηρή, αφού το ανανεωμένο μοντέλο θα έχει να ανταγωνιστεί την επερχόμενη ολοκαίνουργια S-Class, τη νέα BMW Σειράς 7 και το φρέσκο Audi A8.
Το LS πρωτοπαρουσιάστηκε το 1989 και κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, ενώ το μοντέλο 5ης γενιάς αναμένεται γύρω στο 2015.
Πηγή: gocar.gr