Το νέο, τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο της Ford αποδεικνύεται μεγάλη επιτυχία για τις ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, αυτή τη στιγμή το 25% των Focus που πωλούνται στη Γηραιά ήπειρο αφορούν τις εκδόσεις με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου.
Στην Ελλάδα, βεβαίως, ένας τέτοιος κινητήρας αποτελεί αποκάλυψη, φαίνεται όμως ότι και στην Ευρώπη υπάρχει πολύς κόσμος που εκτιμά αυτό το downsizing.
Λογικό, αφού η έκδοση των 100 ίππων καταναλώνει μόλις 4.8 λίτρα καυσίμου/ 100 χλμ. ενώ αυτή των 125 ίππων ανέρχεται στα 5 λίτρα/100 χλμ. εξασφαλίζοντας έτσι μία μείωση κατανάλωσης της τάξης του 25%, σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.6 λίτρων που αντικαθιστά.
Αυτή τη στιγμή ο μόνος ουσιαστικός αντίπαλος είναι το VW Golf με τον TSI κινητήρα, στα 1.2 λίτρα όμως. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε βάθος χρόνου θα βρεθούν και άλλοι κατασκευαστές που θα εξελίξουν τόσο μικρούς κινητήρες.
Η πρόβλεψη μάλιστα των ιθυνόντων της εταιρίας λέει ότι η πλάστιγγα στην Ευρώπη θα ξαναγυρίσει προς την πλευρά της βενζίνης, καθώς αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις ντίζελ/ βενζίνης είναι σχεδόν αντίστοιχες.
Όσο για το συγκεκριμένο κινητήρα, μέχρι το 2015 υπολογίζεται να παράγεται σε 300.000 μονάδες ετησίως, καλύπτοντας τις ανάγκες όχι μόνο του Focus αλλά και των Fiesta, B-Max και C-Max.
Πηγή: autotriti.gr