O Ezpeleta, διευθύνων σύμβουλος της Dorna, θα ήθελε να δει τους προϋπολογισμούς των ομάδων MotoGP στα 15 εκατ. ευρώ ανά σεζόν, δηλαδή να μειωθούν σε λιγότερο από το μισό όσων ξοδεύει σήμερα η ομάδα της παγκόσμιας πρωταθλήτριας HRC Honda.

Σε συνέντευξή του προς την ισπανική εφημερίδα AS, ο Ezpeleta δήλωσε: «Θα ήθελα μια οροφή στα 15 εκατομμύρια ανά ομάδα, εξαιρουμένων των μισθών των αναβατών και του κόστους προώθησης.

Κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό μέσω τεχνικών κανονισμών που θα αύξαναν δυσανάλογα πολύ την (ακριβή) εξέλιξη των μοτοσυκλετών.

Τέτοιοι κανονισμοί θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τον περιορισμό κάθε ομάδας σε 2 εργοστασιακές και δύο δορυφορικές μοτοσυκλέτες (το σημερινό επίπεδο), επιβολή πλαφόν ενός εκατομμυρίου ευρώ για την ενοικίαση μιας μοτοσυκλέτας σε δορυφορική ομάδα (ή CRT) και την ενεργοποίηση του όρου “μία μοτοσυκλέτα ανά αναβάτη”».

«Αυτό που σίγουρα δεν μπορεί να συνεχιστεί, είναι να συνεχίσει να ξοδεύει η Honda 40 εκατομμύρια ευρώ για την εργοστασιακή ομάδα της, κάθε χρόνο», συνέχισε ο Ezpeleta.

Ο Ισπανός αποκάλυψε ότι η BMW σκοπεύει να κατέβει στα MotoGP, εάν το κόστος δημιουργίας μιας ανταγωνιστικής ομάδας καταστεί πιο ανεκτό.

Ως καταληκτική ημερομηνία για την τελική συμφωνία σχετικά με τους επόμενους κανονισμούς MotoGP, έχει οριστεί το τέλος Μαΐου. Οι κανονισμοί αυτοί θα έχουν σαν στόχο κυρίως τη δραστική μείωση του κόστους και βελτίωση του θεάματος, χωρίς ωστόσο να απομακρύνουν τους τρεις απομείναντες κατασκευαστές, δηλαδή τις Honda, Yamaha και Ducati.

Η φετινή σεζόν MotoGP ξεκινά το ερχόμενο σαββατοκύριακο με τον αγώνα στο Κατάρ.