Η Mercedes παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το F125, ένα αυτοκίνητο ερευνών, το οποίο διαθέτει όλες τις τεχνολογικές προόδους, που υπάρχουν ή θα μπορούσαν να υπάρξουν, μαζεμένες.
Το αυτοκίνητο διαθέτει κυψέλες καυσίμου (χωρίς εκπομπές ρύπων), τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (όπως στην ηλεκτρική SLS E-Cell) και ανθρακονήματα στις πόρτες. Χάρη στα παραπάνω, η S-Class του… μεθαύριο θα μπορεί να διανύσει 1.000 χιλιόμετρα χωρίς να εκπέμπει ρύπους.
Όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία θα μπορούσαν από μόνα τους να αποτελούν στοιχεία από το μέλλον. Όχι, όμως, για την F125. Και εδώ αρχίζει η ουτοπία: Το υδρογόνο θα αποθηκεύεται σε στερεά μέρη, τα οποία θα είναι ταυτόχρονα το πάτωμα του αυτοκινήτου, ενώ το ρεύμα παράγεται από μπαταρίες λιθίου-θείου. Οι δύο τεχνολογίες βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και δεν υπάρχουν ακόμη στο αυτοκίνητο.
Η σιλουέτα του σπορ αυτοκινήτου έχει ένα καλό: Οι άξονες απέχουν μεταξύ τους 3,33 μ. (στη σημερινή S-Class το μεταξόνιο είναι 3,04 μ.) σε ένα μήκος της τάξης των ακριβώς 5 μ. (σήμερα: 5,10 μ.), γεγονός που αποδίδει αναλογίες χώρων σαν κι αυτές της τωρινής S-Class. Το εσωτερικό ξεχωρίζει από τη μεγάλη ελευθερία που υπάρχει για τα πόδια των επιβατών, αλλά και από τη νέα τεχνολογία στις οθόνες.
Οι παλιοί γνωστοί εδώ είναι το μετάξι και το αλκαντάρα στις επενδύσεις των καθισμάτων, το ανοικτόχρωμο ξύλο και το γυαλισμένο αλουμίνιο για λάμψη και πίσω δεξιά η αναδιπλούμενη… πολυθρόνα τηλεόρασης για τα ευχάριστα απογεύματα του μάνατζερ.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μία οθόνη με τρισδιάστατη εικόνα, η οποία δείχνει άφθονες πληροφορίες και ολογράμματα. Δεξιά υπάρχει ένα touchpad, από πάνω μία οθόνη προβολής και πιο ψηλά ο εσωτερικός καθρέφτης. Καθρέφτης; Πρόκειται, φυσικά, για μια οθόνη, η οποία μεταφέρει τις εικόνες από τις δύο πλευρικές κάμερες στο πίσω παρμπρίζ.
Μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή του Smartphone η F125 μπορεί να δεχθεί ρυθμίσεις, αλλά και να προθερμανθεί το εσωτερικό της. Αυτό το έξυπνο αυτοκίνητο είναι σε θέση με τη βοήθεια έξυπνων συστημάτων υποβοήθησης ακόμα και να προσπεράσει μόνο του, να επικοινωνήσει με την τροχαία και να αναγνωρίσει οχήματα ανάγκης, προτού καν τα δει ο οδηγός.
Πηγή: 4troxoi.gr