Ένα αυτοκίνητο έχει ντεραπάρει. Μια γυναίκα βρίσκεται τραυματισμένη και παγιδευμένη μέσα και ένας άνδρας στο πίσω μέρος. Πυροσβέστες και αστυνομικοί φτάνουν στο σημείο και αρχίζουν… να τραγουδούν.
Πιάνουν και δουλειά βέβαια για να μην ανατιναχθεί το αμάξι και για να απεγκλωβίσουν τους δύο ανθρώπους. Την ίδια ώρα ακούγονται να τραγουδούν το «Celebration» του 1980. Το… ρεσιτάλ συνεχίζεται όταν οι γιατροί προσπαθούν χωρίς επιτυχία να σώσουν τον άνδρα, που έχει μεταφερθεί στο νοσοκομείο, αλλά και όταν οι αστυνομικοί ανακοινώνουν στην οικογένεια του το θάνατο του.
Στόχος είναι να γιορτάσουν… τους θανάτους από τροχαία που συνέβησαν λόγω κατανάλωσης αλκοόλ! Η «τρελή» αυτή ιδέα περιλαμβάνεται σε μια καμπάνια της βρετανικής κυβέρνησης για τον εορτασμό των 50 χρόνων «Don’t Drink, Drive» («Μην πίνετε, οδηγήστε»). Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι –αν και αρκετοί πεθαίνουν ακόμα- μέσα σε αυτόν τον μισό αιώνα το ποσοστό έχει μειωθεί. Συγκεκριμένα, οι θάνατοι μειώθηκαν από 1.640 σε 230 το χρόνο. Βέβαια, για να μην ξεφύγει τελείως το πράγμα και γίνει ακόμη περισσότερο ακραίο, το διαφημιστικό αναφέρει αμέσως μετά ότι «παρόλα αυτά και οι 230 θάνατοι είναι πολλοί».
Μάλιστα, η βρετανική εφημερίδα Metro διεξάγει ένα γκάλοπ για την συγκεκριμένη καμπάνια ρωτώντας τους αναγνώστες της αν το εορταστικό θέμα είναι λάθος. Οι επιλογές απάντησης είναι δύο. Η πρώτη αναφέρει «Ναι, θα κάνει τον κόσμο να σκεφτεί» και η δεύτερη «Όχι, η συγκεκριμένη θέση εκφράζει αναισθησία».