Τι και αν στη Σεούλ υπάρχει έντονος ο φόβος για αύξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού, 100 Νοτιοκορεάτες στήθηκαν στην ουρά έξω από κατάστημα της Chanel για να προλάβουν πιθανές αυξήσεις στα πολυτελή προϊόντα.
Από την ημέρα που η κυβέρνηση χαλάρωσε τα περιοριστικά μέτρα πολλοί είναι εκείνοι που πάνε για ψώνια.
Οι φήμες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο ότι επίκεινται αυξήσεις στις τιμές της Chanel είχαν ως αποτέλεσμα πελάτες, φορώντας τις απαραίτητες μάσκες, να αρχίσουν να φθάνουν έξω από το κατάστημα στις 5 τα ξημερώματα και να σχηματίζουν μια μεγάλη ουρά γύρω από το πολυκατάστημα Lotte στο κέντρο της Σεούλ.
Αυτοί που στέκονταν στην ουρά πήραν αριθμό προτεραιότητας για να μπουν στο κατάστημα που άνοιγε στις 10:30 (τοπική ώρα).
Η 54χρονη Λι Τζι-γεόν δήλωσε ότι έφθασε έξω από το κατάστημα στις 7:30 το πρωί και ότι ο μελλοντικός γαμπρός της βρισκόταν σε άλλο πολυκατάστημα για να αγοράσει μια τσάντα Chanel για την κόρη της ως δώρο για τον γάμο τους, που λόγω του κορονοϊού μεταφέρθηκε για την επόμενη χρονιά από φέτος τον Νοέμβριο.
«Έχουμε πάει στο κατάστημα της Chanel αρκετές φορές πριν και προβληματιζόμασταν εάν θα την αγοράζαμε ή όχι. Αλλά μιας και οι τιμές θα αυξηθούν, αποφασίσαμε να την αγοράσουμε τώρα» δήλωσε η Λι.
Πολλοί Νοτιοκορεάτες προσφέρουν τσάντες πολυτελείας ως δώρα σε γάμους, μεταξύ των οποίων και ένας άνδρας που στεκόταν στην ουρά και δήλωσε πως και ο δικός του γάμος αναβλήθηκε.
Εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων της Chanel στη Σεούλ δήλωσε ότι η εταιρία αύξησε τις τιμές στη γαλλική αγορά την Δευτέρα και ότι οι τιμές θα αυξηθούν και σε όλες τις άλλες αγορές της.
«Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για τις εταιρίες μεταποίησης και τους προμηθευτές μας, είναι σημαντικό για τη Chanel να συνεχίσει να τους στηρίζει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο», ανέφερε η εταιρία που εδρεύει στο Παρίσι, σε ανακοίνωση.
Το πολυκατάστημα Lotte ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 30% από την 1η έως τις 10 Μαΐου συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τις συνολικές πωλήσεις.
«Τα προϊόντα πολυτελείας σημείωσαν ασυνήθιστα υψηλή αύξηση στις πωλήσεις συγκριτικά με άλλα προϊόντα», δήλωσε ο εκπρόσωπος Μουν Χο-ικ. «Υπάρχουν δύο με τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι απ’ ό,τι συνήθως που περιμένουν στην ουρά».
Ο Μουν απέδωσε το γεγονός ότι στη αυξημένη ζήτηση από ανθρώπους έμειναν στο σπίτι τους για να αποφύγουν τον κορονοϊό, καθώς και από αυτούς που κανονικά θα αγόραζαν προϊόντα πολυτελείας στο εξωτερικό όπου μπορεί να είναι φθηνότερα, αλλά που δεν έχουν καταφέρει να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας.
Η Νότια Κορέα είναι η όγδοη μεγαλύτερη στον κόσμο αγορά ειδών πολυτελείας, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας αναλύσεων Euromonitor. Η χώρα έχει καταγράψει πάνω από 11.000 κρούσματα του κορονοϊού και 259 θανάτους.