Ένας 75χρονος Πολωνός που δεν μιλά αγγλικά, ήθελε να ταξιδέψει από Αγγλία για Γκντανσκ αλλά βρέθηκε στη Μάλτα, έπειτα από λάθος των υπαλλήλων της αεροπορικής εταιρείας που δεν πρόσεξαν την κάρτα επιβίβασής του.
Ο Pawel Lawreniuk είχε επισκεφθεί την κόρη του στην Αγγλία και στις 6 Ιανουαρίου ετοιμαζόταν να επιστρέψει στην πατρίδα του με πτήση της Ryanair. Φθάνοντας στο αεροδρόμιο Leeds Bradford, ξεκίνησε η περιπέτειά του.
Ο 75χρονος επιβιβάστηκε σε λάθος πτήση χωρίς κανείς να τον ενημερώσει, κάτι που ανακάλυψε ώρες αργότερα όταν έχοντας προσγειωθεί πια στο διεθνές αεροδρόμιο της Μάλτας, προσπάθησε να πάρει ταξί. Εκεί διαπίστωσε ότι δεν μπορούσε να συνεννοηθεί καθώς κανείς δεν μιλούσε πολωνικά, ενώ ο ίδιος δεν μιλάει αγγλικά! Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα από τη στιγμή που είχε ελάχιστα χρήματα μαζί του.
Σε κατάσταση απόγνωσης πήγε σε ένα τουριστικό περίπτερο πληροφοριών προσπαθώντας να βρει άκρη. Για καλή του τύχη μια επιβάτης που γνωρίζει την πολωνική γλώσσα άκουσε την ιστορία του και προσφέρθηκε να τον βοηθήσει. Επικοινώνησε με την κόρη του στην Αγγλία και μίλησε με την αεροπορική εταιρεία ώστε να βρεθεί λύση και να μπορέσει ο άνθρωπος να επιστρέψει στην πατρίδα του.
Το ίδιο βράδυ ο κύριος Lawreniuk μπήκε στο σωστό αυτή τη φορά αεροπλάνο και έφτασε στον προορισμό του 14 ώρες μετά την αναχώρησή του από την Αγγλία.
Τώρα η 34χρονη κόρη του Lucyna Lawreniuk ζητά απαντήσει από τη Ryanair εξηγήσεις για το χάος που δημιουργήθηκε, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρει είναι υποχρέωση του προσωπικού της εταιρείας να ελέγχει τις κάρτες επιβίβασης των επιβατών.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία χαμηλού κόστους, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ο επιβάτης πέρασε όλους τους ελέγχους ασφάλειας του αεροδρομίου πριν επιβιβαστεί στην πτήση και είχε έγκυρο διαβατήριο το οποίο ελέγχθηκε. Ερευνούμε το πώς συνέβη όλο αυτό το μπέρδεμα και ενημερώνουμε εκ νέου όλο το προσωπικό για τη διαδικασία. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη από τον κύριο Lawreniuk για την ταλαιπωρία».