Τρεις φορές πιθανότερο να κάνουν αγορές μέσω ίντερνετ είναι οι χρήστες των πλέον ιδιαίτερα διαδεδομένων tablets, αντικαθιστώντας ακόμη και τα συμβατικά κομπιούτερ.

Αυτό φαίνεται από έρευνα της Adobe Digital Marketing Insights.

Συγκεκριμένα οι εν λόγω χρήστες ξόδεψαν κατά 54% περισσότερα χρήματα σε σχέση με όλους τους άλλους χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών ή κινητών με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Όπως επισημαίνει εξάλλου η έρευνα, το συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό κυμαίνεται στις ηλικίες από 18 έως 34 ετών.