Αν είσαι σε μία ομάδα μάρκετινγκ και απορρίπτεις ένα βίντεο όπως αυτό που δημιούργησε ο 26χρονος Γερμανός φοιτητής Γιουτζίν Μέχρερ, μάλλον θα πρέπει να αρχίσεις ν’ αναρωτιέσαι για την διορατικότητά σου. Τα στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας Adidas πάντως σίγουρα θα έχουν μετανιώσει που το αγνόησαν.
Ωστόσο το βίντεο κάνει το γύρο του ίντερνετ και έχει γίνει ήδη viral επιτυγχάνοντας τον στόχο της διαφήμισης της εταιρίας χωρίς η Adidas να έχει δώσει ένα ευρώ.
Στο διαφημιστικό διάρκειας 1 λεπτού και 40 δευτερολέπτων πρωταγωνιστεί ένας ηλικιωμένος πρώην μαραθωνοδρόμος, ο οποίος ζει μια μονότονη ζωή σε έναν οίκο ευγηρίας.
Μια μέρα, ανακαλύπτει τα παλιά, και χιλιοφορεμένα του αθλητικά Adidas και αποφασίζει να ξαναζήσει τα νεανικά του χρόνια φορώντας τα ξανά και βγαίνοντας να τρέξει. Παρά το γεγονός ότι το προσωπικό προσπαθεί αρχικά να καταπνίξει τη λαχτάρα του για ελευθερία, τελικά ο ηλικιωμένος καταφέρνει να «αποδράσει», υπό της επευφημίες των φίλων του και των νοσοκόμων.