Την αύξηση των χρηστών του στα 500 εκατομμύρια παγκοσμίως αναμένεται να ανακοινώσει αυτή την εβδομάδα το Facebook, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη θέση των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως.
Για την περαιτέρω αύξηση της βάσης των χρηστών του, το Facebook έχει στραφεί στην Ασία, αλλά η επέκταση προς τα κει ήδη αντιμετωπίζει προβλήματα, λόγω της προστασίας προσωπικών δεδομένων στην Ιαπωνία και την Κορέα, καθώς και προβλήματα λογοκρισίας στην Κίνα.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, πιστεύει ότι η εταιρεία του θα ακολουθήσει μια προσέγγιση προσαρμοσμένη σε κάθε τόπο με στόχο να εισχωρήσει δυναμικά στη διαδικτυακή αγορά των τριών ασιατικών χωρών. Ακόμη και έτσι, πάντως, το Facebook θα έρθει αντιμέτωπο με καλά εδραιωμένα ονόματα, όπως το Mixi στην Ιαπωνία και το Qzone στην Κίνα.
«Η Ασία είναι εξαιρετικά σημαντική για το Facebook», σχολιάζει ο Ατούλ Μπάγκα, αναλυτής κοινωνικών δικτύων στην ThinkEquity στο Σαν Φραντσίσκο. «Η Κίνα έρχεται πρώτη σε επίπεδο χρηστών και η Ιαπωνία σε επίπεδο βιοτικού επιπέδου».