Ο Bad Bunny (κατά κόσμον Benito Antonio Martínez Ocasio) προστέθηκε στη λίστα των θρυλικών προσώπων της Calvin Klein, δίπλα στους Jeremy Allen White, Justin Bieber, Idris Elba και FKA Twigs. Ο Λατίνος ράπερ ποζάρει με τα εσώρουχα της εταιρείας για την προώθηση της νέας καμπάνιας.

Ο καλλιτέχνης φωτογραφήθηκε για τη συλλογή άνοιξη 2025 της Calvin Klein, σε μια καμπάνια που ανέλαβε ο διάσημος φωτογράφος Mario Sorrenti, γνωστός από συνεργασίες του με τη Vogue και το Harper’s Bazaar.

Το κεντρικό διαφημιστικό σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων, με τίτλο «Bad Bunny Is Infinite», συνοδεύεται από το τραγούδι του Bad Bunny «EoO». Σε αυτό, ο ράπερ ποζάρει με τα Icon Cotton Stretch εσώρουχα της CK, ενώ πίσω του αστράφτουν κεραυνοί.

Η διαφήμιση έκανε πρεμιέρα στα social media για να προωθήσει τη νέα συλλογή, η οποία περιλαμβάνει επίσης tank tops και T-shirts.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας θα κυκλοφορήσουν περισσότερα δημιουργικά concepts online, ενώ η καμπάνια θα προβληθεί και σε μεγάλες εξωτερικές διαφημιστικές τοποθετήσεις παγκοσμίως.

«Αυτή η καμπάνια είναι ένας συνδυασμός της μουσικής μου και του στιλ μου», δήλωσε ο Bad Bunny στο GQ. Ο ράπερ, που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο το έκτο του άλμπουμ “Debí Tirar Más Fotos”, πρόσθεσε: «Θέλω να εμπνεύσω τους άλλους να αγκαλιάσουν τη μοναδικότητά τους και να εκφράζονται ελεύθερα».

Ως ο πιο δημοφιλής καλλιτέχνης στο YouTube και ο κορυφαίος Λατίνος καλλιτέχνης στο Spotify, ο Bad Bunny δεν έχει μόνο μια τεράστια βάση θαυμαστών, αλλά και παγκόσμια επιρροή.

Έχει επεκτείνει τη δράση του πέρα από τη μουσική, κλείνοντας συνεργασίες με brands όπως η Adidas, με την οποία λάνσαρε αρκετά sneaker μοντέλα το 2024.

Ο Bad Bunny είναι το τελευταίο από τα ηχηρά ονόματα που στρατολόγησε η Calvin Klein για να ενισχύσει τις πωλήσεις της.

Η CK έχει ταυτιστεί με προκλητικές και αισθησιακές φωτογραφίσεις. Το 1980 έκανε αίσθηση με μια καμπάνια στην οποία η τότε 15χρονη Brooke Shields δήλωνε το αξέχαστο tagline: «Θέλετε να μάθετε τι υπάρχει ανάμεσα σε μένα και τα Calvins μου; Τίποτα».

Έκτοτε, μεγάλα ονόματα όπως η Κέιτ Μος, ο Μαρκ Γουόλμπεργκ και η Κένταλ Τζένερ έχουν πρωταγωνιστήσει σε παρόμοιες καμπάνιες.

Πιο πρόσφατα, ο πρωταγωνιστής της σειράς “The Bear”, Jeremy Allen White, πόζαρε για τη μάρκα την περασμένη άνοιξη, ενώ η μουσικός FKA Twigs ήταν το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας εσωρούχων το 2023. Και οι δύο διαφημίσεις προκάλεσαν συζητήσεις, αντιδράσεις και διάλογο για τα δύο μέτρα και δύο σταθμά στη διαφημιστική βιομηχανία.

Ο Stefan Larsson, διευθύνων σύμβουλος της PVH (μητρικής της Calvin Klein και της Tommy Hilfiger), δήλωσε ότι το 2024 η CK συνεχίζει να δημιουργεί «δυνατές προϊοντικές προτάσεις, που αναδεικνύονται μέσω πολιτισμικά επίκαιρων καμπανιών και ενισχύονται από mega-talents», όπως ο Jeremy Allen White και η Greta Lee, που συμμετείχαν στην καμπάνια φθινόπωρο 2024 της εταιρείας.

Η Bollywood σταρ Disha Patani και το K-pop συγκρότημα New Jeans επίσης πρωταγωνίστησαν σε διαφημίσεις της CK το 2024, προωθώντας denim κομμάτια και outerwear για τις μεταβατικές εποχές.

«Αυτές είναι καμπάνιες που επανειλημμένα καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στην αγορά», πρόσθεσε ο Larsson.

Η PVH κατέγραψε καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα το τρίτο τρίμηνο του 2024. Ωστόσο, τον Δεκέμβριο του 2024, οι συνολικές πωλήσεις σημείωσαν πτώση 5%, στα 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα της Calvin Klein μειώθηκαν κατά 3% σε ετήσια βάση.