Για τους ερευνητές ήταν γνωστό εδώ και καιρό πως η γυναίκα κινεί την καταναλωτική οικονομία, κάτι που μόλις έχει αρχίσει και παίρνει στα σοβαρά ο κόσμος των επιχειρήσεων.
Σήμερα που ολοένα και περισσότερες ανύπαντρες γυναίκες εργάζονται, η οικονομία υφίσταται μια πρωτόγνωρη μεταμόρφωση σε όλους τους τομείς. Σύμφωνα μάλιστα με την έκθεση της Morgan Stanley που πατά σε στοιχεία του υπουργείου Εργασίας των ΗΠΑ, μέχρι το 2030 το 45% των εργαζόμενων γυναικών ηλικίας 25-44 ετών θα είναι ανύπαντρες. Σήμερα το ποσοστό είναι στο 41%.
Την ώρα που οι οικονομολόγοι γνώριζαν πως η γυναίκα είναι ο βασικός καταναλωτής στις χώρες της Δύσης και η ανύπαντρη γυναίκα ξοδεύει μάλιστα πολύ περισσότερα από την παντρεμένη, αυτό δεν είναι παρά μικρό τμήμα της όλης εικόνας.
Η απομάκρυνση από το παραδοσιακό μοντέλο οικογένειας ευνοεί το λιανεμπόριο και η Morgan Stanley μας λέει πως είναι ξανά η ανύπαντρη γυναίκα αυτή που δίνει ώθηση στην αγορά. Στο προσεχές μέλλον, οι γυναίκες θα αγοράζουν περισσότερα αυτοκίνητα απ’ ό,τι σήμερα, μεταμορφώνοντας και αυτόν τον κλάδο.
Ταυτοχρόνως, η ανύπαντρη γυναίκα αναμένεται να αυξήσει το ποσοστό αντιπροσώπευσής της στο εργατικό δυναμικό, καθώς αυξάνεται διαρκώς το μορφωτικό επίπεδό της αλλά και η διείσδυσή της στην αγορά εργασίας. Το μεγαλύτερο ποσοστό των πτυχιούχων εξάλλου είναι σήμερα γυναίκες.
Οι γυναίκες παλεύουν εδώ και αιώνες για ισότητα και μισθολογική εξίσωση τα τελευταία χρόνια και, όπως όλα δείχνουν, φτάνει επιτέλους ο καιρός τους…