Αν δεν έχετε παίξει κάποιο παιχνίδι από τα «Πασιέντζα», «Ναρκαλιευτής» ή «Κούπες» στον υπολογιστή, τότε σίγουρα είστε ηχηρή μειονότητα. Πρόκειται για παιχνίδια ή ψηφιακές εκδόσεις παιχνιδιών στα Windows που οφείλονται για τις περισσότερες χαμένες ώρες εργασίας παγκοσμίως. Προστέθηκαν στο διάσημο λειτουργικό της Microsoft στις αρχές της δεκαετίας του ’90 κάνοντας τον κόσμο να μην ξεκολλάει από την οθόνη και να μην μπορεί να σταματήσει σε μια μόνο παρτίδα. Ήταν όμως αυτός ο λόγος που τα εγκατέστησε στο λειτουργικό η Microsoft; Η απάντηση είναι «όχι», αφού η ψυχαγωγία των χρηστών δεν φαίνεται να ήταν το κύριο ζητούμενο. Σύμφωνα με άρθρο της Washington Post από το 1994, που επικαλείται το slate.com, το εθιστικό χόμπι των υπαλλήλων που ακούει στο όνομα Πασιέντζα είχε σκοπό να βοηθήσει τους χρήστες να εξοικειωθούν με το λειτουργικό και συγκεκριμένα με το ποντίκι. Εκείνη τη δεκαετία, η λειτουργία του drag and drop δεν είχε γίνει ακόμα η δεύτερη φύση κάθε χρήστη υπολογιστή, ενώ αν κρίνουμε με βάση τα σημερινά δεδομένα, το παιχνίδι φαίνεται πως πέτυχε τον στόχο του με αξιομνημόνευτη επιτυχία.
Windows χωρίς Πασιέντζα γίνεται;
Ο προγραμματιστής του παιχνιδιού έκανε πρακτική άσκηση στη Microsoft και δεν έβγαλε χρήματα από την Πασιέντζα