Έχετε ταξιδέψει ήδη μέχρι τον προορισμό της επιλογής σας και βρίσκεστε ένα βήμα πριν κάνετε το check in στο ξενοδοχείο που επιλέξατε. Πριν μπείτε στο δωμάτιό σας υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις- κλειδιά που πρέπει να κάνετε στη ρεσεψιόν προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές και βάλτε τες καλά στο μυαλό σας. Τις περισσότερες φορές αποδεικνύονται σωτήριες.
Ποια είναι η θέα του δωματίου;
Όταν κάνετε την κράτηση του δωματίου βλέπετε υπέροχες φωτογραφίες με θέα. Μην είστε τόσο σίγουροι ότι μόλις φτάσετε στο ξενοδοχείο θα πάρετε το ίδιο δωμάτιο. Κάντε τη συγκεκριμένη ερώτηση προς αποφυγή παρεξηγήσεων και δυσαρεσκειών.
Ποιες ώρες υπάρχει φασαρία στους γύρω δρόμους;
Μία ερώτηση που θα δράσει και ως σημαντικός παράγοντας για τη διαμόρφωση του προγράμματός σας. Αναλόγως με την απάντηση θα γνωρίζετε και ποιες ώρες είναι «απαγορευτικές» για την παραμονή σας στο ξενοδοχείο.
Υπάρχουν κάποιες επιπλέον χρεώσεις;
Κάποιες υπηρεσίες που παρέχονται στο ξενοδοχείο χρεώνονται επιπλέον (ίντερνετ, σπα, φόροι, πάρκιγκ κ.α.) από την τιμή του δωματίου. Καλό είναι να τις γνωρίζετε από την αρχή έτσι ώστε να μην βρεθείτε κατά το check out με ένα μπουγιουρντί που δεν ξέρετε από πού προέκυψε!
Υπάρχουν συνεργαζόμενες επιχειρήσεις;
Είναι ευρέως διαδομένο ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία συνεργάζονται με τοπικές επιχειρήσεις (εστιατόρια, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων κ.α.), παρέχοντας στους πελάτες τους καλύτερες τιμές. Καλό είναι τέτοιες συνεργασίες να τις γνωρίζετε για να εξοικονομήσετε χρήματα που θα σας φανούν κάπου αλλού πιο χρήσιμα.
Στο διπλανά δωμάτια μένουν οικογένειες;
Χωρίς καμία παρεξήγηση και επειδή ένα ταξίδι πάντα είναι συνυφασμένο με χαλάρωση και ηρεμία, ρωτήστε με ευγενικό τρόπο στη ρεσεψιόν αν στο διπλανό δωμάτιο διαμένει οικογένεια με παιδιά. Είναι καλό να γνωρίζετε τι σας περιμένει.