Ποιοτική, μετρήσιμη και ιδιαίτερα στοχευμένη θεωρείται η διαδικτυακή πορεία των δραστηριοτήτων του KOUZINA 2018, το οποίο από τις 31 Αυγούστου που δημοσιεύθηκε μέχρι και σήμερα έχει συγκεντρώσει 13.781 χτυπήματα, προερχόμενα κυρίως από χώρες της ευρωπαϊκής και της μεσογειακής λεκάνης με προεξάρχουσα την Κύπρο. Μεγάλο είναι επίσης το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών τουριστικών γραφείων για τις γαστρονομικές αποδράσεις του KOUZINA 2018, οι οποίες διοχετεύθηκαν εγκαίρως από τον Π.Ο.Τ. και τουριστικά γραφεία – μέλη του στις διεθνείς τουριστικές αγορές.
- 17 τοπικοί κοινωνικοί φορείς,
- 2 ευρωπαϊκοί κοινωνικοί / επαγγελματικοί φορείς,
- 1 εθνικός κοινωνικός φορέας,
- 1 τοπικός συνεταιρισμός γυναικών,
- 18 τοπικοί παραγωγοί,
- 13 τοπικοί chef,
- 14 Έλληνες chef & pastry chef,
- 1 Γάλλος chef,
- 1 Λιβανέζος chef,
- 2 εθνικές ενώσεις αρχιμαγείρων,
- 29 τοπικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, καθώς και επιχειρήσεις εστίασης και εμπορίας τοπικών προϊόντων
καθώς και
- περίπου 800 εθελοντές.
Όλοι μαζί συνθέτουν ένα μεγάλο παζλ δημιουργίας, που επενδύει στην τουριστική προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής (και) ως γαστρονομικού προορισμού διακοπών, προβάλλοντας παράλληλα την τοπική πρωτογενή παραγωγή και τις σχετιζόμενες με αυτήν ανθρώπινες δραστηριότητες ως κρίκους μιας επικοινωνιακής αλυσίδας, άρρηκτα και απόλυτα συνδεδεμένης.