Αν το όνειρό σας είναι να πάρετε το ταίρι σας και να μείνετε για ένα χρόνο σε ένα ειδυλλιακό νησί της Καραϊβικής, τότε αυτό μπορεί και να γίνει πραγματικότητα. Ένας δισεκατομμυριούχος ψάχνει ένα ζευγάρι για να τους δώσει 185.000 δολάρια και να μετακομίσουν στο ιδιωτικό νησί της Καραϊβικής – αλλά υπάρχει μια παγίδα.
Σύμφωνα με την αγγελία που δημοσιεύτηκε σε πρακτορείο και τα όσα μεταδίδει το nypost.com, το ζευγάρι που θα επιλεχθεί, αναμένεται να πέσει με τα μούτρα στη δουλειά πλήρους απασχόλησης ως εσωτερική διαφημιστική μηχανή, προωθώντας το αποκλειστικό καταφύγιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η κύρια δουλειά τους θα είναι να δείχνουν πώς περνούν τις στιγμές τους στο νησί, καταγράφοντας την εξέλιξή του από εργοτάξιο σε μια ολοκληρωμένη όαση πολυτέλειας. «Αυτός είναι ο απόλυτος ρόλος του influencer», δήλωσε ο George Ralph Dunn του πρακτορείου. «Ο ιδιοκτήτης θέλει να τονίσει την ομορφιά του τόπου. Θα πρέπει να την αποτυπώσουν και στη συνέχεια να βάλουν τη δική τους σφραγίδα στο πώς όλα φαίνονται και λειτουργούν».
Ο δισεκατομμυριούχος «θέλει πραγματικά να αποτυπωθεί ο τρόπος με τον οποίο μεταμορφώνεται το νησί, οπότε οι ενδιαφερόμενοι θα αφηγηθούν την ιστορία από την 1η ημέρα, με τον σκελετό ενός εργοταξίου, μέχρι, ελπίζουμε, ένα χρόνο μετά, όπου θα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών», σημείωσε ο Dunn.
Μέχρι στιγμής, τόσο η ταυτότητα του ιδιοκτήτη όσο και οι ιδιαιτερότητες του νησιού παραμένουν μυστικές. Ωστόσο, ο μεγαλομέτοχος της Virgin Airlines, Ρίτσαρντ Μπράνσον, όσο και ο συνιδρυτής της Google, Λάρι Πέιτζ, διαθέτουν νησιά σε κοντινή απόσταση, καθιστώντας το σημείο έναν τόπο συνάντησης δισεκατομμυριούχων.
Τι θα πρέπει να κάνετε
Το τυχερό, κατά τα άλλα, ζεύγος που θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης, αναμένεται, επίσης, να διαχειριστεί τις εγκαταστάσεις και τις εκδηλώσεις που θα λαμβάνουν χώρα εκεί. Προκειμένου να πληρούν τις προϋποθέσεις, οι υποψήφιοι πρέπει να είναι έμπειροι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «περιπετειώδεις» και να έχουν προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο της πολυτέλειας, όπως «να εργάζονται σε γιοτ ή σε νοικοκυριά με εξαιρετικά υψηλό πλούτο».
Η εύρεση κάποιου που ενσαρκώνει όλες αυτές τις πτυχές δεν είναι εύκολη υπόθεση. «Είχαμε αιτήσεις από υποψηφίους, αλλά ο λόγος που προσπαθούμε να προσεγγίσουμε άτομα είναι ότι πολλοί άνθρωποι σε ρόλους ιδιωτικών υπηρεσιών δεν έχουν την πλευρά των μέσων μαζικής ενημέρωσης», παραπονέθηκε ο υπεύθυνος προσλήψεων.
Στην πραγματικότητα, αυτή η ανάγκη για διαφορετικά ταλέντα είναι ο λόγος για τον οποίο ο δισεκατομμυριούχος αναζητά ζευγάρια. Κάθε σύντροφος φέρνει στο τραπέζι ένα διαφορετικό συμπληρωματικό σύνολο δεξιοτήτων, εξήγησε ο Dunn.
Εκ πρώτης όψεως, αυτό το διαφημιστικό μπορεί να ακούγεται σαν ένα κρυφό γύρισμα για τηλεπαιχνίδι ή ένα κοινωνικό πείραμα που βασίζεται σε influencers. Ωστόσο, η διαφήμιση αναφέρει ότι στόχος είναι να προσελκύσει «“ξυπόλυτο” τουρισμό πολυτελείας» στην περιοχή. Αυτός ορίζεται από τον Dunn ως μια «ανεπιτήδευτη» ταξιδιωτική εμπειρία, κατά την οποία οι τουρίστες μπορούν να βρίσκονται σε ένα «όμορφο μέρος του κόσμου» με καλές υπηρεσίες χωρίς να αισθάνονται «σφιγμένοι».
Το ζευγάρι θα απογειωθεί σε αυτό το παραθαλάσσιο παράδεισο τον Ιανουάριο για να ξεκινήσει την αποστολή, η οποία αναλύεται σε εξαντλητικές εργασίας, έξι μέρες την εβδομάδα. Παίρνουν μία πτήση επιστροφής στην πατρίδα τους ανά έτος, καθώς και 25 ημέρες διακοπών, τις οποίες μπορούν να περάσουν σε ένα από τα γειτονικά νησιά.
Για να κάνουν αίτηση, οι influencers πρέπει να υποβάλουν ένα βίντεο στο TikTok, το οποίο θα εξεταστεί από την προσωπική ομάδα βίντεο του δισεκατομμυριούχου. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση σύντομα, καθώς ο Dunn σχεδιάζει να επιλέξει το τυχερό ζευγάρι πριν από τις γιορτές.
Ο Dunn, τουλάχιστον, βλέπει τη δουλειά αυτή ως την ευκαιρία της ζωής των αιτούντων. «Θα πρέπει να μαζέψουν όλη τους τη ζωή και να μετακομίσουν, αλλά είναι ένας ωραίος λόγος για να βάλεις τη ζωή σου σε μια βαλίτσα», σημείωσε ο Dunn. «Αν δεν καθόμουν στο γραφείο, θα είχα κάνει αίτηση», είπε.