Μετά το blackout της περασμένης εβδομάδας, ο CEO της Skype (Tony Bates), υποσχέθηκε 30 λεπτά δωρεάν σε όλους τους χρήστες της υπηρεσίας που είχαν υπόλοιπο χρημάτων στο λογαριασμό τους κατά τη διάρκεια της βλάβης.
Ο Bates δεν ανέφερε τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή τη βλάβη, αλλά προσπάθησε να καθησυχάσει το κοινό λέγοντας ότι δεν πρόκειται για επίθεση από hackers. Πλέον, η υπηρεσία επανέρχεται σταδιακά σε πλήρη λειτουργία, αν και υπάρχουν αναφορές για μικροπροβλήματα κατά την πραγματοποίηση ομαδικών κλήσεων.
Όσοι πληρείτε τις προϋποθέσεις και θέλετε να διεκδικήσετε τα 30 δωρεάν λεπτά, θα πρέπει να επισκεφθείτε την
ιστοσελίδα της Skype και ν’ ακολουθήσετε τις οδηγίες.
Η επιστολή του Skype
To our valued customers:
As 2010 draws to a close, I would like to take a moment to thank each of you for your patience, understanding, and support during Skype’s recent outage. We know how important your Skype conversations are to you and we take any disruption to our service very seriously.
We are pleased to confirm that Skype is back to normal allowing you to connect with friends, co-workers, family and loved ones. As a valued customer of Skype, we would like to offer you a sincere apology and offer you our gratitude with a credit voucher worth a call of more than 30 minutes to a landline in some of our most popular countries, such as USA, UK, Germany, China, Japan. Or spend it however you like on Skype.
To redeem your voucher:
1. Go to skype.com/go/voucher
2. Enter your Skype username and password
3. Enter your unique voucher code and Thank you for allowing us at Skype to be a part of your life. May your holidays and the New Year be a time of joy, peace, and health for you and your family. If you require any additional information please visithttp://blogs.skype.com/en/2010/12/.
Kind regards,
Tony Bates CEO Skype
πηγή: qtech