Πολύ πριν την Κιμ Καρντάσιαν, η Τζένιφερ Λόπεζ έριχνε το ίντερνετ, γεννώντας στο μυαλό της Silicon Valley μια νέα ιδέα.
Όπως παραδέχεται και η ίδια η Google, η υπηρεσία των Images γεννήθηκε εν μέρει για να εξυπηρετήσει το τεράστιο ενδιαφέρον του κόσμου που αναζητούσε να δει εκείνο το πράσινο φόρεμα που είχε φτιάξει ο Βερσάτσε για την Τζένιφερ Λόπεζ στα Grammy του 2000!
Για να μνημονεύσει τη σημαδιακή επέτειο, η Google συνεργάστηκε πρόσφατα με τη βαριά ιταλική φίρμα ώστε να επανέρθει στη ζωή το φόρεμα χάρη στο οποίο έχουμε την υπηρεσία αναζήτησης εικόνων στη γνωστή μηχανή.
Δύο δεκαετίες έχουν περάσει και η Google συνεργάστηκε τώρα με την Ντονατέλα Βερσάτσε για μια μοναδική στιγμή τόσο στον χώρο της μόδας όσο και της τεχνολογίας.
Η Λόπεζ φόρεσε το φόρεμα κατά την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ρίχνοντας για άλλη μια φορά το ίντερνετ. Μόνο που τώρα όλοι ήξεραν πού και πώς να βρουν τις σχετικές φωτογραφίες. Και βέβαια η επίδειξη είχε τώρα και πολύ Google εντός της, καθώς ο κολοσσός έδειξε τι μπορεί να κάνει ο ψηφιακός βοηθός του, Google Assistant, ντύνοντας ταυτοχρόνως την αίθουσα με ψηφιακές εικόνες από τη VR εφαρμογή του, Tilt Brush.
Το αυθεντικό φόρεμα είχε δείξει στους ανθρώπους της Google την ανάγκη για πραγματική αναβάθμιση των δυνατοτήτων αναζήτησης στη μηχανή.
Ο πρώην γενικός διευθυντής της Google, Eric Schmidt, είχε αποκαλύψει το 2015 τον ανεπανάληπτο αριθμό αναζητήσεων για εκείνο το πράσινο φόρεμα της Λόπεζ, έναν όγκο που δεν μπόρεσε να εξυπηρετήσει η μηχανή με τον τρόπο που θα ήθελε.
Οι χρήστες ήθελαν πια «περισσότερα από απλά κείμενα … Εκείνο τον καιρό, ήταν η δημοφιλέστερη αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Δεν είχαμε όμως έναν ασφαλή τρόπο για να παίρνει ο χρήστης αυτό που αναζητούσε. Η JLo φορούσε εκείνο το φόρεμα. Το Google Image Search είχε γεννηθεί», έγραψε χαρακτηριστικά ο Schmidt…