Πριν από λίγους μήνες είχαν κυκλοφορήσει οι πρώτες φήμες πως η διοίκηση του Facebook υποχρέωνε τους υπαλλήλους της να χρησιμοποιούν συσκευές Android και όχι iOS, προκειμένου να δώσουν έμφαση στις ατέλειες της εφαρμογής του κοινωνικού δικτύου στο λειτουργικό της Google.
Χρησιμοποιώντας οι ίδιοι την εφαρμογή, φαίνεται πως το Facebook πίστευε πως θα μπορούσαν από πρώτο χέρι να ανακαλύψουν και να επιλύσουν τα διάφορα προβλήματα που θα εμφανιζόντουσαν.
Το γεγονός είχε τότε αναφερθεί από πρώην υπαλλήλους καθώς και από πηγές του BusinessInsider που «γνώριζαν τα σχέδια της εταιρείας», μέχρι σήμερα όμως δεν είχε επιβεβαιωθεί.
Πρόσφατα όμως δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο μια φωτογραφία από αφίσες που βρίσκονται ακόμα στην έδρα του κοινωνικού δικτύου στο Menlo Park της Καλιφόρνια. Αυτές παροτρύνουν τους εργαζομένους να μεταβούν σε συσκευές Android, σε μια κίνηση που ονομάζουν «Droidfooding», με την έννοια της δοκιμής των προϊόντων τους από πρώτο χέρι, στην προκειμένη περίπτωση του Facebook για Android.
Φαίνεται όμως πως ο πραγματικός σκοπός της μετάβασης δεν είναι μόνο αυτός. Μια δεύτερη αφίσα αναφέρει πως μέχρι το 2016 οι συσκευές Android θα κατακλύσουν την αγορά και θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις τις συσκευές iOS, παραθέτοντας μια πρόβλεψη της International Data Corporation.
Δεδομένου λοιπόν ότι το Facebook έχει δηλώσει αρκετές φορές πως θέλει να επικεντρωθεί στους mobile χρήστες, η κίνηση του κοινωνικού δικτύου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν θα πρέπει να θεωρείται καθόλου περίεργη.
Δεν θα ήταν καθόλου παράξενο αν το Facebook πιστεύει πως επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στο Android θα προσελκύσει πολύ μεγαλύτερο αριθμό χρηστών, ιδίως αν βελτιωθούν τα όσα προβλήματα παρατηρούνται στην εφαρμογή Facebook για Android αυτή τη στιγμή.