H hellas online, ένας από τους ισχυρότερους παρόχους ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με το βραβείο «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».
Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε για 3η φορά στη χώρα μας με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), και με την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών.
Στη φετινή διοργάνωση υποβλήθηκαν περισσότερες από 140 υποψηφιότητες σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών από εταιρίες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που εξυπηρετούν πελάτες, ανεξαρτήτου κλάδου και μεγέθους.
Ο κ. Γιάννης Μπούζιος, Customer Care Manager της hellas online, παραλαμβάνοντας το βραβείο ανέφερε: «Στην hellas online εστιάζουμε στρατηγικά στην εκπαίδευση για να απελευθερώσουμε το πλήρες δυναμικό των ανθρώπων μας ώστε να γίνουν καλύτεροι, πιο δημιουργικοί, πιο αποτελεσματικοί, πιο πελατοκεντρικοί. Η ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων έρχεται μέσα από το μοντέλο εκπαίδευσης που υλοποιούμε, με την υποστήριξη εξωτερικών συνεργατών, και κάνουμε πράξη τη στρατηγική της εταιρείας να παραμένουμε ανταγωνιστικοί και ευέλικτοι σε μια υψηλών απαιτήσεων αγορά που δοκιμάζεται και από τις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας.»
Η hellas online είναι ο μοναδικός ευρυζωνικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις τρεις χρονιές του θεσμού. Το 2010 απέσπασε το βραβείο «Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών – Back Office» και το 2011 ο κ. Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Customer Operations πήρε το βραβείο «Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών» και το βραβείο «Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών που παρέλαβε ο κ. Αργύρης Διαμαντής, Διευθυντής ΙΤ της hellas online.
Η βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας από τους τρεις βασικούς πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής της hellas online. Με πελατοκεντρικό προσανατολισμό για την πιο άμεση, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση των συνδρομητών της, η εταιρία επενδύει με συνέπεια σημαντικά κεφάλαια σε ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία αιχμής και κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες ώστε να προσφέρει αξία στους πελάτες της.