Μπορεί η Google να στηρίζεται στις διαφημίσεις για τα έσοδα της αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι της δημοσιεύει άκριτα. Αντιθέτως.
Μάλιστα όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία, μέσα στο 2011 διέγραψε συνολικά 134 εκατομμύρια παραπλανητικές και επικίνδυνες διαφημίσεις. Βέβαια, όσοι προσπαθούν να εξαπατήσουν το κοινό δεν το βάζουν κάτω και πάντοτε επανέρχονται με νέες προσπάθειες.
Παρόλα αυτά η εταιρεία κάνει το παν ώστε να τους εμποδίζει. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι εκτός από τις σχετικές διαφημίσεις, διέγραψε και 824.000 λογαριασμούς διαφημιζόμενους στο διάστημα αυτό.
Γιατί όμως η Google είναι τόσο αυστηρή παρόλο που οι διαφημίσεις αποτελούν τη βασική πηγή για τα έσοδα της; Ο λόγος είναι απλός. Αν κάποιος εξαπατηθεί από μια διαφήμιση, το πιθανότερο είναι ότι θα στραφεί εναντίον του Διαδικτυακού κολοσσού.
Ακόμη και αν δεν προχωρήσει σε μια τέτοια ενέργεια όμως, είναι βέβαιο ότι θα μείνει πολύ δυσαρεστημένος και θα πάψει να εμπιστεύεται τα προϊόντα της.
Ακόμη και αν κερδίσει δηλαδή μερικά χρήματα βραχυπρόθεσμα ως εταιρεία, είναι βέβαιο ότι σε βάθος χρόνου η φήμη και αξιοπιστία της θα υποστούν σημαντικό πλήγμα.