Σήμερα λίγο μετά τις 10 το πρωί αναμένεται να περάσει την πόρτα του ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης για την τραγωδία στα Τέμπη με την πολύνεκρη σύγκρουση των δύο τρένων. Ο σταθμάρχης αναμένεται να υποστηρίξει ότι είχε έναν επικουρικό ρόλο, δηλαδή, έπαιρνε και δεχόταν πάντα εντολές από τον εμπειρότερο σταθμάρχη.
Σύμφωνα με το Mega, θα πει επίσης πως δεν άγγιξε ποτέ τον πίνακα ελέγχου στον σταθμό της Λάρισας και θα υποστηρίξει πως η μόνη φορά που ήταν μόνος του ο σταθμάρχης ήταν στον σταθμό του Βόλου και όχι στην Λάρισα.
Ένα θολό σημείο φαίνεται πως είναι τί θα υποστηρίξει σχετικά με την βάρδιά του, για το εάν ο επιμελητής τον έβαζε βάρδια 2-11, και επειδή ήταν συμβασιούχος και δεν πληρωνόταν τις υπερωρίες αλλά και για να προλάβει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για Βόλο, όπου και κατοικεί, εάν έφευγε πάντα νωρίτερα, και σε συνεννόηση με τους υπολοίπους.
Επίσης την Τρίτη αναμένεται να απολογηθεί στον Ανακριτή και ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός που έπρεπε να είναι μέχρι τις 11 η ώρα στο πόστο του και έφυγε στις 22.10. ο σταθμάρχης θα κληθεί να δώσει πολλές απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα μεταξύ αυτών και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο, και άλλαξαν στοιχεία.
Εκείνος αναμένεται να υποστήριξει ότι το δυστύχημα έγινε στις 23.05 και εκείνος 23.00 έπρεπε να έχει φύγει. Αναφορικά με το γιατί ο συμβασιούχος σταθμάρχης άλλαξε τις ώρες με μπλάνκο και δεν έβαλε για παράδειγμα ότι έφυγε στις 23.00 για να είναι κατοχυρωμένος και να μην έχει κάποιο πρόβλημα, το έκανε για τον λόγο ότι εάν έβαζε μέχρι τις 23.00 θα ήταν και αυτός συνυπεύθυνος για το τρένο ότι μπήκε στην λάθος γραμμή.
Συνεπώς θα έπρεπε – και με τα κλειδιά που είχαν παραμείνει στην λάθος θέση- ο Ανακριτής να καλούσε και τον συγκεκριμένο σταθμάρχη και να τον ρωτούσε για την ευθύνη και ποιος δεν γύρισε τα κλειδιά.