Για «άλλα συμφέροντα» που κρύβονται πίσω από τις καταγγελίες εναντίον του από άτομα που θέλουν «να καρπωθούν το έργο της Κιβωτού και την περιουσία της» φέρεται να έκανε λόγο στον ανακριτή ο πατέρας Αντώνιος, σύμφωνα με όσα δημοσίευσε ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής αναφορικά με την απολογία του.
«Ο Γ. είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική κακοποίηση στη Χίο»
«Προσωπική σχέση δεν είχα. Η δική μου δουλειά δεν ήταν ούτε παιδαγωγός, ούτε κοινωνικός λειτουργός. Τα συγκεκριμένα παιδιά ήταν σε παραρτήματα και μόνο όταν ταξίδευα είχα κάποια συνομιλία μαζί τους, όπως με όλα τα παιδιά», υποστήριξε ο πατέρας Αντώνιος ενώπιον του ανακριτή ενώ για την κατηγορία για ασέλγεια σε βάρος ανηλίκου και συνέχισε:
«Ο Γ. πριν από την καταγγελία έδειχνε χαρούμενος, πρόθυμος να βοηθήσει, ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος, μάλιστα είχε δώσει πριν από λίγες ημέρες και συνέντευξη για το πώς περνούσε στην Κιβωτό και μάλιστα με δική του πρωτοβουλία χωρίς να του το ζητήσει ο υπεύθυνος δυναμικού. Όλα αυτά ίσχυαν μέχρις ότου αρχίσαμε να ταυτίζουμε την εμπλοκή του με την κλοπή στο Βόλο. Μάλιστα, ήξερε την κλοπή πριν την μάθουμε εμείς. Τότε αρχίσαμε να τον υποψιαζόμαστε και για άλλα πράγματα. Προφανώς προβαίνει σε αυτήν την καταγγελία για να μας προλάβει να μην τον καταγγείλουμε στις Αρχές και να αποφύγει τις συνέπειες της παραβατικής συμπεριφοράς.
Είδαμε βίντεο να κυκλοφορεί στην κεντρική λεωφόρο με το αγροτικό της Δομής χωρίς να ξέρει να οδηγεί, χωρίς να έχει δίπλωμα. Μάθαμε αργότερα πως εκβίαζε μικρότερα παιδιά να κλέβουν και να του φέρνουν χρήματα. Μάθαμε ότι είχε προβεί σε σεξουαλική κακοποίηση ανήλικης στη Χίο, η οποία προέβη σε καταγγελία μαζί με την παιδαγωγό της στην Αστυνομία. Πιστεύω ακράδαντα πως πίσω από τον Γ. βρίσκονται άλλα συμφέροντα που τον καθοδήγησαν στην καταγγελία για να καρπωθούν το έργο της Κιβωτού και την περιουσία της».
«Κατεύθυναν το παιδί»
Για τη δεύτερα καταγγελία ο πατέρας Αντώνιος είπε: «Είμαι σίγουρος 100% ότι το παιδί το κατεύθυναν, του έκαναν πλύση εγκεφάλου, εκμεταλλευόμενοι την επιθυμία του να πάει στην μητέρα του. Η διαδικασία ξεκίνησε τέλος του 2021 για να επιστρέψει ο Ζ. στην μητέρα του, η οποία τον ξεσήκωνε στα επισκεπτήρια, λέγοντάς του ότι ‘θα σε πάρω’ και δεν το έκανε ποτέ, με αποτέλεσμα το παιδί να πληγώνεται συνεχόμενα. Όταν ξεκινήσαμε τη διαδικασία εμείς, η κοινωνική υπηρεσία στης Λάρισας απέρριψε το αίτημα λόγω ακαταλληλότητας της μητέρας. Οι κοινωνικοί λειτουργοί είπα ότι ήταν καλύτερο να χρεωθεί η Κιβωτός την απόρριψη αυτή, γιατί το παιδί δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί μια τέτοια απόρριψη λόγω ευθύνης της μητέρας. Λυπάμαι που για τα συμφέροντά τους, κάποιο χρησιμοποίησαν το παιδί.
Στις δομές υπήρχαν ομάδες ειδικών από όλους τους χώρους, κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, παιδαγωγοί. Κάθε παιδί έχει τον φάκελό του, όπου σημειωνόταν η πρόοδός του, αν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα και την εξέλιξή του. Συνεπώς όλοι οι άνθρωποι αυτοί θα αντιλαμβάνονταν αν συνέβαινε κάποιος μορφής κακοποίηση σε κάποιο παιδί».
«Μας έστελναν παιδιά απ’ όλη την Ελλάδα»
«Σημειώνω ότι οι εισαγγελείς έστελναν σε εμάς παιδιά από όλη την Ελλάδα, γιατί γνώριζαν ότι υπήρχε πραγματική ενασχόληση με τα παιδιά και όχι μόνο στέγη και τροφή. Η φιλοσοφία μας ήταν ότι έπρεπε να ασχοληθούμε πρώτα με τα τραύματα της ψυχής των παιδιών, γιατί αλλιώς το τραυματισμένο παιδί ως ενήλικος θα τραυμάτιζε και άλλους. Αυτή ήταν η κύρια προσφορά της Κιβωτού στην κοινωνία», σχολίασε ο πατέρας Αντώνιος.
«Να φανεί η αδικία και να επιστρέψω στην Κιβωτό»
«Δεν κάνω κάποια άλλα σχέδια για το μέλλον, αλλά προσεύχομαι στον Θεό να φανεί η αδικία και να επιστρέψω στην Κιβωτό κάποια στιγμή στο έργο που έφτιαξα από το μηδέν. Νιώθω ότι το έργο μου έχει αλλοιωθεί, έχει χαθεί ο εκκλησιαστικός χαρακτήρας, έχουν φύγει οι εικόνες από τη θέση τους, η Αγία Τράπεζα είναι στην αποθήκη, τα παιδιά ζουν σε καθεστώς απόλυτης ελευθερίας έως ασυδοσίας και όλα με στεναχωρούν βαθιά», υποστήριξε ο πατέρας Αντώνιος.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την απολογία του ο πατέρας Αντώνιος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Η υπόθεση του εκκρεμεί στο δικαστικό συμβούλιο, το οποίο και θα αποφασίσει αν θα παραπεμφθεί σε δίκη ή όχι.