«Ο προϋπολογισμός αυτός είναι ο πρώτος μεταμνημονιακός των πολλών επόμενων της κυβέρνησης της Αριστεράς με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος κατηγόρησε τη ΝΔ ότι δεν μπορεί και δεν θέλει να καταλάβει πως επί των ημερών της σημερινής κυβέρνησης ανακτήθηκε η εθνική κυριαρχία, που παρέδωσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Ο κ. Σπίρτζης, αφού είπε πως είναι «άνευ σχολιασμού» τα όσα υποστηρίζει η ΝΔ για παζάρι με τις συντάξεις για τη συμφωνία των Πρεσπών, ανέφερε ότι αυτά που δίνονται στον ελληνικό λαό, δεν μας τα χάρισε κάποιος «βγήκαν από τον ιδρώτα του ελληνικού λαού και από μια συνετή πολιτική που σέβεται αυτό τον λαό και τον κάθε πολίτη».
«Δεν μπορείτε και δεν θέλετε να το καταλάβετε. Εμείς είμαστε σε θέση να πούμε ότι υλοποιήσαμε αυτά που δεσμευτήκαμε και δεν πήγαν χαμένες οι θυσίες του ελληνικού λαού και τώρα μπορούμε να ξεκινήσουμε μαζί με τον ελληνικό λαό να εφαρμόσουμε πολιτικές που θέλουμε και πιστεύουμε και να οικοδομήσουμε κοινωνικό κράτος, παραγωγικές δομές, να υλοποιήσουμε πολιτικές κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Αναφερόμενος στους στόχους του υπουργείου Υποδομών, σημείωσε ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα υπάρχουν συμβασιοποιημένα έργα 6,8 δισ. ευρώ και μέσα στο 2019 να έχουν αγγίξει τα 9,17 δισ. ευρώ.
«Ευτυχώς στη διαπραγμάτευση που έγινε για το νέο ΕΣΠΑ για τα έργα υποδομής έχουμε σχεδόν διπλάσιο ποσό από αυτό που είχε διαπραγματευθεί η προηγούμενη κυβέρνηση» υπογράμμισε και ενημέρωσε ότι: Τις επόμενες ημέρες έρχεται στη Βουλή το νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας και έπεται το βόρειο τμήμα, ξεκίνησε η υπογειοποίηση των Σεπολίων, τελειώνει το μετρό της Θεσσαλονίκης φέτος, εισάγεται τις πρώτες ημέρες του νέου χρόνου για κύρωση το έργο αεροδρομίου του Καστελίου και ολοκληρώνονται οι συμβάσεις του Πάτρα – Πύργος, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των διαγωνιστικών διαδικασιών για το Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, για τη γραμμή 4 του Μετρό, τελειώνει η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης, εκκινούν οι διαγωνισμού για το ‘Ακτιο – Αμβρακία και δημοπρατούνται το έργο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη και η παράκαμψη της Χαλκίδας.