H Honda έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του CRF 250 R μοντ. 2015, τηρώντας την παράδοση που θέλει τα ΜΧ μοντέλα της επόμενης χρονιάς να παρουσιάζονται το καλοκαίρι, ώστε οι αγωνιζόμενοι να τα κρίνουν και επιλέξουν στην επόμενη αγωνιστική σαιζόν.
Το νέο μοντέλο της Honda για την Κατηγορία MX2 αναβαθμίζεται ριζικά, καθώς φορά πλέον και αυτό ένα πιρούνι αέρα (χωρίς ελατήρια) της Showa με διάμετρο 48 χιλ., καινούργια τελικά εξάτμισης και προσφέρει τρεις επιλογές απόδοσης του κινητήρα, μέσω του Engine Mode Select Button, όπως ακριβώς και το CRF450R.
Πέρσι το 250 είχε φορέσει το αλουμινένιο πλαίσιο 6ης γενιάς το οποίο, ακολουθώντας τη φιλοσοφία εκείνου που ήδη φορούσε το CRF450R , προσφέρει καλύτερη συγκέντρωση μαζών.
Αυτό που χαρακτηρίζει τις φετινές βελτιώσεις είναι κατά κύριο λόγο το πιρούνι αέρα Separate Front Function AIR της Showa με τους τρεις αεροθαλάμους (SFF-AIR-TAC), εξελιγμένο ειδικά για τις αγωνιστικές απαιτήσεις της κατηγορίας ΜΧ2. Στη δεξιά μπότα ενσωματώνονται οι λειτουργίες των αποσβέσεων ενώ στην αριστερή η λειτουργία της συμπίεσης, με τρεις ξεχωριστούς αεροθαλάμους.
Είναι 1,3 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο «συμβατικό» Showa με τα μεταλικά ελατήρια. Έχει μικρότερες εσωτερικές και στατικές τριβές.
Νέο κράμα για το μεταλικό ελατήριο του αμορτισέρ πίσω προσφέρει μικρό κέρδος βάρους (220 γραμ.) ενώ είναι και ισχυρότερο.
Πέρα από την αναβάθμιση των αναρτήσεων, το CRF250R προσφέρει πλέον στον αναβάτη τη δυνατότητα να προσαρμόσει την απόδοση του κινητήρα στις ανάγκες του ή στις συνθήκες.
Αυτό γίνεται μέσω ενός κουμπιού στο δεξί γκριπ, του Engine Mode Select Button (EMSB). Οι επιλογές είναι τρεις: η «Mode 1» προσφέρει τη στάνταρ απόδοση, η «Mode 2» προσφέρει ομαλότερη απόδοση, ενώ η «Mode 3» πιο απότομη.
Το κουμπί του EMSB φέρει ενσωματωμένο ένα ισχυρό LED που δείχνει ποια Mode λειτουργίας έχει επιλεγεί κάθε φορά. Για να αλλάξει Mode ο αναβάτης πρέπει να σταματήσει και με τον κινητήρα εν λειτουργία με νεκρά, να κρατήσει πατημένο το κουμπί για ένα τουλάχιστον δευτερόλεπτο.
Τα δύο τελικά προσφέρουν μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο (το δεξί από 22 σε 23,8χιλ., το αριστερό από 23,4 σε 26,6χιλ.) και συνεργάζονται με τις νέες ρυθμίσεις του ψεκασμού PGM-FI, προσφέροντας καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές.
Ο μεγαλύτερος δίσκος – μαργαρίτα των 260 χιλ. μπροστά και τα νέα λάστιχα της Dunlop, τα MX52F/MX52 δημιουργούν ένα πιο ομοιογενές σύνολο.
Η γεωμετρία του πλαισίου είναι ίδια με του μοντ. 2014, δηλαδή κάστερ 27,23°, τρέιλ 116,7mm και μεταξόνιο 1.489mm. Το βάρος έχει κατέβει στα 105,2kg γεμάτο.
Τα νέα γραφικά περιλαμβάνουν μαύρα πλέον αυτοκόλλητα CRF που αντιγράφουν την εμφάνιση των εργοστασιακών μοτοσυκλετών. Λευκά είναι πλέον τα προστατευτικά των καλαμιών και του δισκόφρενου, ενώ μαύρο χρώμα επιλέχθηκε για τις γρίλιες των ψυγείων, που συνήθως καθαρίζονται δύσκολα.