Η Honda μόλις αποκάλυψε μία ακόμη τριάδα νέων μοντέλων, αυτή τη φορά στα 400 κυβικά. Και τα τρία μοντέλα προορίζονται για την ιαπωνική αγορά και αποτελούν μικρογραφίες των τριών αντίστοιχων μοντέλων που παρουσίασε το περασμένο Φθινόπωρο ως CBR500R, CΒ500F και CΒ500Χ, για την αγορά της Ευρώπης.
Οπότε το νέο CBR400R δεν είναι ένα «αυθεντικό» CBR καθώς αποτελεί πιο ήπια εκδοχή των RR. Είναι δικύλιδρο και όχι τετρακύλινδρο, όπως το CBR400RR ή babyBlade.
Εκείνο το υπέροχο μοτοσυκλετάκι με την τεχνολογία αιχμής, που σάρωνε στις αρχές του ’90 την ελληνική αγορά ως «μεταχειρισμένο εισαγωγής».
Φυσικά δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για εισαγωγή των συγκεκριμένων μοντέλων με τα 400 κ.εκ. κατά τα μέρη μας, αφού ήδη έρχονται οι πιο δυναμικές εκδόσεις με τα 500 κυβικά. Τα 400 αποτελούν όριο στην αγορά της Ιαπωνίας, ένα σκαλί στην κλίμακα των διπλωμάτων πριν την απόκτηση του «ανοικτού» διπλώματος οδήγησης.
Τα τρία νέα 400άρια θα παρουσιαστούν επίσημα στην ερχόμενη έκθεση της Οσάκα (Osaka Motor Show) που ξεκινά την Παρασκευή, 15 Μαρτίου. Η έκθεση θα φιλοξενήσει και την επίσημη ιαπωνική «πρώτη» του «Cross Cub», μιας παραλλαγής σε στυλ «off-road» του αθάνατου Cub -«παπιού» επί το ελληνικότερον.
Επίσης θα παρουσιαστεί ένα νέο Honda με το αλλόκοτο όνομα Grom. Φωτογραφία του δεν κυκλοφορεί ακόμα, αλλά σύμφωνα με τους ιάπωνες δημοσιογράφους πρόκειται για μια μικρή μοτοσυκλέτα 125 κυβικών που μάλλον θα μοιάζει με το MSX125, τον απόγονο του «μπόμπου».