Ο 32χρονος Ισπανός Dani Pedrosa πήρε την απόφασή του: την Πέμπτη 14 Ιουνίου θα ανακοινώσει την απόσυρσή του από τους αγώνες. Στις δε 18 Νοεμβρίου θα αγωνιστεί για 296η και τελευταία φορά με τη Honda RC213V.
Μετά την απομάκρυνσή του από την Repsol Honda, ελεύθερη θέση σε εργοστασιακή ομάδα εκτός της Aprilia δεν υπήρχε. Όμως κι αυτή η θέση μόλις καταλήφθηκε κι αυτή αφού ανακοινώθηκε η υπογραφή συμφωνίας του Ιταλού Andrea Iannone με την Ιταλική εταιρεία, για 2 χρόνια.
Αν ο Pedrosa αποσυρθεί τώρα, θα αναλάβει κατά πάσα πιθανότητα θέση Πρέσβη για την Honda και “Ανιχνευτή νέων Ταλέντων” για την εταιρεία με την οποία ξεκίνησε το 2001 την καριέρα του στα Grand Prix. Θα μπορούσε ακόμη να συνεργαστεί με την Dorna, όπως συνέβη στο παρελθόν με τους Franco Uncini, Loris Capirossi και Alberto Puig.
Ο Pedrosa έμεινε πάντα πιστός στην Honda, παρότι τα τελευταία χρόνια είχε συζητήσει και με άλλους κατασκευαστές το ενδεχόμενο μιας μετακίνησης.
Μία από αυτές ήταν η Suzuki, μετά την επιστροφή της στα MotoGP. Και πριν δύο χρόνια είχε συνομιλήσει με την Yamaha ως υποψήφιος αντικαταστάτης του Lorenzo που έφευγε για την Ducati.
Τις πρώτες σκέψεις για απόσυρση τις είχε κάνει το 2011, όταν φάνηκε πως ο Stoner τον προσπερνούσε σε επιδόσεις και λάμψη από την πρώτη κιόλας χρονιά με την Repsol Honda.
Όμως το 2013, πρώτη χρονιά του Marquez στα MotoGP, ο Dani αναθάρρησε γιατί πίστεψε πως είχε την ευκαιρία για έναν τίτλο πριν ο “νέος” μάθει τα κόλπα της κατηγορίας. Όμως ο Marquez κατέκτησε τον τίτλο με συντριπτική απόδοση και έκτοτε άρχισε η κατηφόρα για τον Pedrosa. Ο απολογισμός από το 2013 και μετά; Ο Marquez κέρδισε 38 αγώνες MotoGP και μαζί 4 τίτλους, έναντι 9 μόνον νικών του Dani Pedrosa.
Πιστεύεται πάντως πως ακόμη και η αλλαγή προμηθευτή ελαστικών στα MotoGP συνέβαλε στην πτώση του, αφού τα Michelin ζεσταίνονται δυσκολότερα από ο,τι τα Bridgestone. Ο Dani είναι ο πιο ελαφρύς αναβάτης της κατηγορίας και δυσκολεύεται να ζεστάνει τα λάστιχά του όσο χρειάζεται για να βρουν πρόσφυση στις περισσότερες πίστες του Αγωνιστικού Ημερολογίου.