Ψηφίστηκε ως η ομορφότερη μοτοσικλέτα της έκθεσης του Μιλάνου και προκάλεσε μεγάλη αίσθηση με το προκλητικό design της. Θεωρείται cruiser για την Ducati αλλά οι 156 ίπποι και τα περιφερειακά που θα ζήλευαν πολλές μοτοσικλέτες δρόμου, υπενθυμίζουν τις sport καταβολές της. Τι είναι τελικά το X Diavel; Σύμφωνα με την Ducati, το X Diavel συνδυάζει δύο κόσμους, τoν κόσμο των cruiser με απολαυστικό ρολάρισμα σε χαμηλές ταχύτητες και τον κόσμο της Μπολονέζικης εταιρείας, που θέλει ταχύτητα, υψηλή αισθητική και αρκετές δόσεις τεχνολογίας. Αν μη τι άλλο, αυτός είναι ένας δύσκολος συγκερασμός ετερόκλητων χαρακτηριστικών! Όπως αποκαλύπτει και η ομάδα που ασχολήθηκε με το project  Χ Diavel, δεν έχει υπάρξει άλλη μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρείας πλην των Panigale, που να έχει απασχολήσει περισσότερο τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς. duc2 Ο Stefano Tarabusi, είναι υπεύθυνος marketing για το X Diavel και αυτό δείχνει πόσα ποντάρει η Ducati στην εν λόγω μοτοσικλέτα: Ένας άνθρωπος (και προφανώς μια ομάδα βοηθών) να απασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με την προώθηση ενός μοντέλου. Ο λόγος είναι απλός και στην Ducati δεν «μασάνε» τα λόγια τους. Η δυναμική της αγοράς στην οποία απευθύνεται το X Diavel είναι τεράστια! Άλλο ένα στοιχείο που αποδεικνύει το πόσο μελετημένο είναι το X Diavel, αποτελεί το ότι ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Ducati, Gianandrea Fabbro, πέρασε ένα μεγάλο διάστημα στις ΗΠΑ, οδηγώντας μαζί με την ομάδα του τέσσερις μοτοσικλέτες. Ένα Diavel, ένα Panigale 1199 και δύο Harley Davidson, μια Fat Boy και μια Street Glide. Αντικειμενικός σκοπός τους, ήταν να διαπιστώσουν ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτών των μοτοσικλετών που ταιριάζουν με την δίτροχη φιλοσοφία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Πόσο sport «χωράει» σε αυτή και πως αναμειγνύεται η δυναμική συμπεριφορά με την «easy going» αύρα. Όταν το team επέστρεψε πίσω στα HQ της Ducati, έπιασε αμέσως δουλειά, «σμιλεύοντας» -κυριολεκτικά σε πηλό και μεταφορικά στο μυαλό τους, την μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να είναι φορέας όλων των διαπιστώσεων και των ευρημάτων τους. Το αποτέλεσμα ήταν το X Diavel, για το οποίο η Ducati δεν έχει πρόβλημα να χρησιμοποιεί τον όρο «cruiser», περιγράφοντας το. Κάτι που απέφευγε όπως «ο διάολος το λιβάνι» για το πρώτο Diavel και ο λόγος είναι απλός: «Το Diavel έπρεπε να προϋπάρξει αυτής της μοτοσικλέτας. Ήταν το πρώτο μας γενναίο αλλά μετρημένο βήμα προς μια κατηγορία όπου η Ducati δεν έχει ποτέ στο παρελθόν παρουσία. Αν το X Diavel έβγαινε πρώτο, νομίζω πως θα ήταν ένα μεγάλο σοκ, για τον κόσμο της Ducati, ενώ τώρα η μετάβαση είναι πιο ομαλή». duc3 Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, ο Gianluca Zattoni, επικεφαλής του μηχανολογικού τμήματος του project αναφέρει: «Ήταν κάπως παράξενο το αντικείμενο εργασίας, γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχουμε συνηθίσει να έχουμε ως στόχο άλλου τύπου απόδοση από τους κινητήρες μας. Θέλαμε πολύ ροπή και ομαλή λειτουργία στις χαμηλή και μεσαία περιοχή αλλά χωρίς να χάσουμε ισχύ ψηλά. Σύμμαχος μας σε αυτή την προσπάθεια ήταν το DTS (σύστημα μεταβλητού χρονισμού) το οποίο επαναπρογραμματίστηκε για να  εκπληρώνει αυτές τις απαιτήσεις. Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν η τοποθέτηση του ιμάντα στην τελική μετάδοση. Χρειάστηκε να επανασχεδιάσουμε το κάρτερ του κινητήρα προκειμένου το μεγάλο ράουλο του ιμάντα να ταιριάξει χωροταξικά». Το νέο X Diavel μαζί με την έκδοση «S», είναι μια μοτοσικλέτα που περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία, προκειμένου να διαπιστώσουμε στην πράξη πως κατάφερε η Ducati να συνδυάσει αυτά που ισχυρίζεται. Tα Χ Diavel και X Diavel S, αναμένονται στην χώρα μας τον Μάρτιο, σε τιμή 21.950 και 22.250 ευρώ αντιστοίχως.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 2K, Υ/Ψ, 8β Κυβισμός (κ.εκ.) : 1.262 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 156/9.500 Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 13,1/5.000 Βάρος (κιλά, πλήρες): 247 Ύψος σέλας (χλστ.): 755 Πηγή: mototriti.gr