Είναι λίγο σχιζοφρενική η κατάσταση για την Ducati. Από τη μία σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων και επεκτείνει την γκάμα της και από την άλλη υπάρχει το ενδεχόμενο πώλησης της από το Group VAG, αν και αυτό διαψεύδεται πλέον από τον CEO της. Ας αρχίσουμε από τα θετικά: Η Ducati για πρώτη φορά στην ιστορία της έσπασε το φράγμα των 50.000 πωλήσεων, με τα 800άρι Scrambler να συμβάλει τα μέγιστα σε αυτό, αφού με τις 14.000 πωλήσεις που σημείωσε αναδεικνύεται ως το πιο εμπορικό Ducati όλων των εποχών. Εκτός αυτού, το Ducati XDiavel ψηφίστηκε -και μάλιστα με ποσοστό 60,78%- ως η πιο όμορφη μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο φέτος, κάτι το οποίο μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους, είναι έργο τέχνης! Δεν θα πρέπει να αμελούμε φυσικά το γεγονός ότι η γκάμα της Μπολονέζικης εταιρείας είναι πιο πλήρης από ποτέ, με άνοιγμα σε κατηγορίες που μέχρι πρότινος δεν έχει παρουσία, ενώ και η πορεία της στα MotoGP είναι να μη τι άλλο, αξιοπρεπέστατη. Με λίγο λόγια, η Ducati είναι αυτή τη στιγμή μια από τις πιο καλά αναπτυσσόμενες βιομηχανίες παραγωγής μοτοσικλετών, με το μέλλον της να διαγράφεται λαμπρό. Με βάση όλα τα ανωτέρω λοιπόν, θα έλεγε κανείς ότι οι φήμες για την επικείμενη πώληση της Ducati από Group VAG, είναι τουλάχιστον αυτοκτονικές. Θα αποτελούσε την πιο λανθασμένη και αψυχολόγητη κίνηση στην ιστορία της μοτοσικλετιστικής βιομηχανίας, αν βέβαια δεν υπήρχαν τα προβλήματα που έχουν προκύψει με το σκάνδαλο των diesel αυτοκινήτων της VW, τα οποία είναι και ο λόγος που μπορεί τελικά η Ducati να βγει στο σφυρί. Σε πρόσφατες δηλώσεις του όμως, ο CEO της Ducati Claudio Domenicali, ξεκαθάρισε το τοπίο, αναφέροντας ότι η Ducati δεν αντιμετωπίζει κανενός είδους πρόβλημα και ότι μπορεί να σταθεί μόνη της στα πόδια της, μένοντας ανεπηρέαστη από τους κλυδωνισμούς στο Group VAG: Η κατάσταση (στο Group VAG) αποτέλεσε αφορμή για να συζητηθούν και να επανεξεταστούν ορισμένα πράγματα απ΄ όλους μας. Η Ducati δεν εξαρτάται από τα κεφάλαια του ομίλου, είναι ανεξάρτητη και επίσης αποτελεί την μοναδική εταιρεία μοτοσικλετών στο Group VAG. Η Ducati σημειώνει σημαντικά κέρδη και δεν χρειάζεται στην παρούσα φάση την χρηματοδοτική υποστήριξη του ομίλου. Έχουμε καταρτίσει ένα πενταετές πλάνο παρουσίασης νέων μοντέλων και εξέλιξης της εταιρείας και κανένα γεγονός δεν θα μας κάνει να παρεκκλίνουμε από αυτό. Μπορεί να ανήκουμε στον όμιλο, ωστόσο σε ότι αφορά στα οικονομικά, είμαστε απολύτως αυτόνομοι. Πηγή: mototriti.gr