Με βάση το Project 156 που έτρεξε στη φετινή ανάβαση του Pikes Peak, η Victory παρουσίασε στο Μιλάνο το σχέδιο Ignition, την έκδοση παραγωγής του κινητήρα αυτού που θα κινήσει σπορ μοτοσυκλέτες. Οι Αμερικανοί κατασκευαστές φημίζονται πρωτίστως για τις custom και cruiser μοτοσυκλέτες τους – ο,τιδήποτε οδηγείται με τα πόδια μπροστά. Από το καλούπι ξέφυγε μόνο ο σπουδαίος Erik Buell, ενώ πιο αθλητικές μοτοσυκλέτες έχουν αρχίσει να φτιάχνουν πια οι νέοι κατασκευαστές των ηλεκτρικών εταιρειών. Για τη Victory, όλη η παραγωγή τους περιστρέφεται γύρω από τα μεγάλα της V2 cruiser, ωστόσο η εξαγορά της Indian πριν τρία χρόνια της επιτρέπει τώρα να στραφεί πιο ελεύθερα και σε άλλες κατηγορίες ενδιαφέροντος. Ήδη έχουμε δει την ηλεκτρική superbike που έτρεξε (με τη βοήθεια της Brammo, την οποία εξαγόρασε πέρυσι) στο TT Zero του Isle of Man, ενώ ακολούθησε το Project 156 το περασμένο καλοκαίρι. Η Victory, με τις πανίσχυρες πλάτες του κολοσσού που ονομάζεται Polaris, ετοιμάζεται να πατήσει πόδι στον κόσμο της σπορ μοτοσυκλέτας και είναι βέβαιο πως θα το κάνει με στόμφο και πολλή φόρα. Στο Μιλάνο η Victory παρουσίασε το project Ignition, το δεύτερο βήμα μετά το 156. Ουσιαστικά παρουσίασε τον κινητήρα παραγωγής που προέκυψε από την εξέλιξη του αγωνιστικού του Project 156, έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο V 60 μοιρών με 2ΕΕΚ και «τη μεγαλύτερη απόδοση που είχε ποτέ κινητήρας της Victory». Για την παρουσίασή του συνεργάστηκε με τον Urs Erbacher, τον Ελβετό σχεδιαστή custom μοτοσυκλετών και έμπειρο σε αγώνες dragster, ο οποίος της σχεδίασε μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα γύρω από αυτόν τον κινητήρα.
Σπορ στροφή της Victory
Παρουσίασε στο Μιλάνο το σχέδιο Ignition
