Το 16ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 1η Σεπτεμβρίου στη Μόντσα της Ιταλίας και μεταδόθηκε ζωντανά από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr), είχε μεγάλο νικητή τον Σαρλ Λεκλέρκ εντός έδρας, κάνοντας ένα πιτ στοπ λιγότερο.
Η χθεσινή αναμέτρηση των οδηγών των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των ανδρών, οι οποίοι σε επιμέρους κοινό άγγιξαν το 39,7%.
Η εκπομπή «FORMULA 1 SHOW», που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+, με απεσταλμένους στη Μόντσα τους Πάνο Σεϊτανίδη, Μαρία Θωμά και Μαρία Ανδρεάδη, κάλυψε όλες τις λεπτομέρειες της Formula 1 στην Ιταλία.
Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1798072/o-ant1-ant1-sti-montsa
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 16ο GRAND PRIX ΤΗΣ ΜΟΝΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 1Η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Έγραψε ιστορία ο 26χρονος Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari, που πήρε την 7η νίκη της καριέρας του και τη 2η στη Μόντσα, μετά το 2019. Η ιταλική ομάδα είδε τον Σάινθ να τερματίζει 4ος, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη μάχη των κατασκευαστών. Μια μάχη που θα δοθεί μέχρι τέλους, αφού η Red Bull έχει 446 βαθμούς, η McLaren 438 βαθμούς και η Ferrari 407 βαθμούς. Ο αγώνας σε μεγάλο βαθμό κρίθηκε σε δύο σημεία: Στην εκκίνηση και στην πρόωρη είσοδο του Νόρις για αλλαγή ελαστικών στον 14ο γύρο. Ο Νόρις εκκίνησε καλά, έχασε όμως την 1η θέση στα φρένα για το δεύτερο σικέιν από τον Πιάστρι. Ο Βρετανός σήκωσε το πόδι από το γκάζι για να μη χτυπήσουν, έτσι ο Λεκλέρκ, που ακολουθούσε, βρήκε την ευκαιρία και τον πέρασε ανεβαίνοντας 2ος. Ο Πιάστρι, νωρίτερα, είχε «σπρώξει» αριστερά τον Ράσελ για να βρεθεί δίπλα στον Νόρις, στην πρώτη στροφή. Ο Ράσελ έχασε τα φρένα πίσω από τη McLaren και μαζί την ευκαιρία για έναν καλό αγώνα. Με «πληγωμένη» αεροτομή συνέχισε μέχρι το πρώτο πιτ στοπ, όπου αναγκάστηκε ν’ αλλάξει όλη την πτέρυγα.
Ο Νόρις δεν μπορούσε να περάσει τη Ferrari του Λεκλέρκ, οπότε, για να τον βοηθήσουν, τον κάλεσαν πρόωρα στα πιτ στον 14ο γύρο σε σύνολο 53. Ο Βρετανός, που είχε εκκινήσει όπως όλοι οι πρωτοπόροι με τη μέση γόμα, έβαλε τη σκληρή γόμα και κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Λεκλέρκ, που μπήκε ένα γύρο αργότερα, προσπαθώντας ανεπιτυχώς να καλύψει το undercut (προσπέρασμα μέσα από τα πιτ). Μάλιστα, ο Μονεγάσκος οδηγός διαμαρτυρήθηκε στη Ferrari για την απώλεια της θέσης. Ο Πιάστρι αντέδρασε στην είσοδο του Λεκλέρκ, μπαίνοντας και αυτός στον 16ο γύρο. Όλοι τους, στη συνέχεια, με φρέσκο σετ ελαστικών άρχισαν να πιέζουν. Ο Νόρις και ο Πιάστρι, άρχισαν να κάνουν ταχύτερους γύρους, αλλά ο Λεκλέρκ δεν παρασύρθηκε από τον ρυθμό τους. Οι McLaren έφθειραν τα λάστιχά τους, ειδικά το εμπρός αριστερό, αρχικά ο Νόρις στον 32ο γύρο και μετέπειτα ο Πιάστρι στον 38ο γύρο. Μπήκαν στα πιτ για δεύτερη φορά και έβαλαν το δεύτερο φρέσκο σετ σκληρής γόμας. Στη Ferrari δεν το έκαναν. O Λεκλέρκ έμεινε στην πίστα, όπως και ο Σάινθ, που είχε αλλάξει ελαστικά 4 γύρους μετά τον Μονεγάσκο στον 19ο γύρο. Κανένας οδηγός δεν είχε δοκιμάσει τη σκληρή γόμα (C3) στα ελεύθερα. Όλοι πήγαιναν ψάχνοντας τα όρια. Στη Ferrari, αποφάσισαν να ρισκάρουν και στην περίπτωση του Λεκλέρκ δικαιώθηκαν, κερδίζοντας τον αγώνα. Οι ταχύτατες McLaren κατάφεραν να μαζέψουν τη διαφορά από τον Σάινθ, ο οποίος έπαιξε γενναία άμυνα, δίνοντας χρόνο στον Λεκλέρκ. Τελικά, ο Ισπανός τερμάτισε 4ος.
Κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του, ο νικητής Σαρλ Λεκλέρκ, έπλεε σε πελάγη ευτυχίας: «Είναι ένα απίστευτο συναίσθημα. Στην πραγματικότητα πίστευα ότι την πρώτη φορά θα ένιωθα έτσι κερδίζοντας εδώ, μετά τη δεύτερη φορά – αν υπήρχε δεύτερη φορά – δεν θα ένιωθα τόσο ξεχωριστά συναισθήματα. Αλλά, Θεέ μου, τα συναισθήματα στους τελευταίους γύρους, είναι ακριβώς τα ίδια με το 2019. Παρατηρώντας τις εξέδρες είναι απίστευτο. Το Μονακό και η Μόντσα, είναι οι δύο αγώνες που θέλω να κερδίζω κάθε χρόνο. Προφανώς, θέλω να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το συντομότερο δυνατό, αλλά αυτοί είναι οι δύο πιο σημαντικοί αγώνες της σεζόν και κατάφερα να τους κερδίσω φέτος. Είναι πολύ ξεχωριστό συναίσθημα. Το μονοθέσιό μας λειτουργούσε αρκετά καλά σε μια πίστα όπως η Μόντσα. Αμφιβάλλω, αν θα είναι το ίδιο για το υπόλοιπο της σεζόν. Πιστεύω ακόμα ότι η McLaren είναι φαβορί, αλλά έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά και αυτό είναι σίγουρο. Το Μπακού είναι μια αρκετά ωραία πίστα για μένα, μου αρέσει αρκετά και έχω υπάρξει αρκετά ανταγωνιστικός στο παρελθόν εκεί, οπότε ποιος ξέρει; Ίσως μπορούμε να καταφέρουμε κάτι ξεχωριστό και εκεί», κατέληξε ο 26χρονος Μονεγάσκος.
Δείτε τις δηλώσεις των Νόρις, Πιάστρι και Λεκλέρκ μετά το τέλος του αγώνα εδώ
Η τελική κατάταξη του 16ου Grand Prix στη Μόντσα έχει ως εξής:
Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia» και, φυσικά, να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
Τα μονοθέσια δίνουν επόμενο ραντεβού στο Αζερμπαϊτζάν, την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου στις 14:00, για έναν ακόμα συναρπαστικό αγώνα υψηλών ταχυτήτων που θα μεταδοθεί ζωντανά, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μη χάσετε στιγμή!