Μετά την επιτυχημένη και πολυσυζητημένη συνεργασία της με τα H&M, η Lana Del Rey αφήνει για λίγο το τραγούδι αλλά και τον χώρο της μόδας και μεταπηδάει σε αυτόν των ακριβών και πολυτελών αυτοκινήτων.
Η τραγουδίστρια πρόκειται να είναι το νέο πρόσωπο της luxury brand Jaguar Motors για την προώθηση του καινούριου F-Type διθέσιου μοντέλου.
Ενόψει της συνεργασίας κάνει και μία φωτογράφιση σε πισίνα ξενοδοχείου.
«Η γοητεία της Jaguar οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε ένα μοναδικό μείγμα αυθεντικότητας και μοντερνισμού, δύο αξίες τις οποίες πιστεύουμε ότι μοιράζεται η Lana στις επαγγελματικές της επιτυχίες» είπε εκπρόσωπος της εταιρείας.
H συνεργασία θα αποκαλυφθεί επίσημα στο Παρίσι τον επόμενο μήνα.