Οι μεγιστάνες έχουν τόσα λεφτά που μπορούν να αγοράσουν τα πάντα. Αλλά αυτό δεν τους εγγυάται την πρόσβαση σε sold – out συναυλίες και παιχνίδια ή σε πολυτελή αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης. Για να κερδίσουν αυτή την ελίτ πελατεία, πολλές τράπεζες και διαχειριστές περιουσίας προωθούν υπηρεσίες για να ικανοποιήσουν και αυτές τις επιθυμίες τους, σε 24ωρη βάση, κάθε ημέρα της εβδομάδας.
Οι εν λόγω υπηρεσίες ενισχύουν τη σχέση με τους πελάτες τους. «Πρόκειται για υπηρεσίες εξαιρετικά υψηλής καθαρής αξίας, ώστε οι πελάτες μας να αντιλαμβάνονται τη Morgan Stanley πέρα από μια τράπεζα για επενδύσεις, να μας υπολογίζουν ως οικογένειά τους», ανέφερε η Βαλερί Γουόνγκ Φοντέιν από την κορυφαία επενδυτική τράπεζα.
Οι πελάτες της Morgan Stanley, με περιουσιακά στοιχεία τουλάχιστον 10 εκατομμυρίων δολαρίων, μπορούν για παράδειγμα να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 60 ειδικούς συνεργάτες, οι οποίοι προσφέρουν τη βοήθειά τους για οτιδήποτε, από μια συμβουλευτική για εισαγωγή στο κολέγιο έως ιατρικές εξετάσεις.
Η Rockefeller Capital Management προσφέρει επίσης τέτοιες υπηρεσίες σε συνεργασία με εξωτερικούς συμβούλους. Το ίδιο και η Coutts, η HSBC και η Merrill Lynch. Και εννοείται πως για αυτές τις υπηρεσίες υπάρχει απόλυτη εχεμύθεια. Είναι κάτι που αποτελεί προτεραιότητα για τους πελάτες και η ικανοποίηση αυτού του αιτήματος ενισχύει την πίστη προς την τράπεζα.
Μια από τις πιο γνωστές εταιρείες που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ως συνεργαζόμενοι σύμβουλοι, είναι η Ten Lifestyle Group, η οποία διαθέτει τουλάχιστον 23 γραφεία σε όλο τον κόσμο.
Έχει βρει εισιτήρια για μια sold out ιπποδρομία. Έχει κανονίσει ένα τεράστιο λαγουδάκι να παραδώσει πασχαλινά αυγά στα μικρά παιδιά μιας πλούσιας οικογένειας που διέμενε σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια των διακοπών. Έχει διοργανώσει πάρτι έκπληξη για έναν πελάτη που έκλεινε τα 50 του έτη. Έχει οργανώσει μαθήματα παρασκευής πίτσας. Έχει βρει τραπέζι σε εστιατόριο με αστέρι Michelin και έχει προσφέρει ένα πλούσιο «hangover brunch».
Κατάφερε ακόμη να κλείσει έναν κεντρικό δρόμο στο Λονδίνο ώστε ένα νιόπαντρο ζευγάρι να τον διασχίσει πάνω σε έναν ελέφαντα, τηρώντας ένα γαμήλιο ινδικό έθιμο. Η εταιρεία λαμβάνει επίσης αποκλειστικά εισιτήρια για sold out εκδηλώσεις.
Πολλά από τα αιτήματα δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά διασυνδέσεων. «Το πραγματικό όφελος είναι η εξοικονόμηση χρόνου», τονίζει στο Βusiness Ιnsider η Γκάμπι Στάνλεϊ από την Ten. Η εταιρεία μπορεί να απαλλάξει τους πελάτες της από χρονοβόρες αναζητήσεις, όπως για παράδειγμα ο εντοπισμός ενός ουίσκι περιορισμένης έκδοσης που παρασκευάζεται μόνο 10 φορές το χρόνο ή ο εντοπισμός πολύτιμων λίθων στην Ιαπωνία. «Εμείς προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία και το κάνουμε ξεχωριστά για αυτούς», τονίζει.
Οι κάτοχοι καρτών της Bank of America μπορούν να απολαμβάνουν και τις υπηρεσίες του Πολ Γιέτς. Με έδρα το Fort Lauderdale, της Φλόριντα, την παγκόσμια πρωτεύουσα τον γιοτ, ο Γιέτς υπερυφανεύεται πως μπορεί να λύσει κάθε πρόβλημα για τους ιδιοκτήτες γιοτ. Όταν για παράδειγμα ένας ιδιοκτήτης γιοτ θέλησε να αγκυροβολήσει σε μια γεμάτη μαρίνα κατά τη διάρκεια του Super Bowl, ο Γέιτς κατάφερε να πείσει έναν άλλο ιδιοκτήτη γιοτ να παραχωρήσει τη θέση του στον πελάτη του.
«Αν υπάρχει κάτι στον χώρο των γιοτ που χρειάζονται, μπορώ να κάνω κάποια τηλεφωνήματα και να το πετύχω», δηλώνει στο Βusiness Ιnsider, τονίζοντας πως το σημαντικό είναι να είσαι διαθέσιμο και να σηκώσεις το τηλέφωνο. «Δεν είναι παρά μια υπηρεσία, απλώς πρέπει να το κάνεις με ευγένεια και υψηλή ποιότητα», σημειώνει ο Γιέτς, ο οποίος είχε ξεκινήσει ως ταμίας στην Bank Of America.