Μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για εκατοντάδες ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς προέκυψε από τη σημερινή συνάντηση του Υπουργού Παιδείας με το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στο δικτυακό τόπο της Ομοσπονδίας.
Ο κ. Λοβέρδος δεσμεύτηκε ότι θα καταθέσει τροπολογία στο νομοσχέδιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. που τίθεται σήμερα προς ψήφιση στη Βουλή για αναγνώριση της πλήρους προϋπηρεσίας που έχει διανυθεί σε ιδιωτικά σχολεία των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σήμερα τόσο στην ιδιωτική όσο και στη δημόσια εκπαίδευση.
Τα παραπάνω αναφέρεται σε ανάρτηση στο δικτυακό τόπο της. Η ΟΙΕΛΕ θα αναμένει με ενδιαφέρον την υλοποίηση της δέσμευσης του Υπουργού που αποτελεί δίκαιο αίτημα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν ταλαιπωρηθεί αφάνταστα τους τελευταίους μήνες από τη νομοθετική ασάφεια για το ζήτημα.
Επίσης άλλη μια σημαντική είδηση είναι ότι δεν θα γίνει η τροπολογία που κατέθεσαν 34 Βουλευτές της ΝΔ με επικεφαλής το Βουλευτή Δράμας κ. Δ. Κυριαζίδη (την οποία ψευδώς ο κ. Κυριαζίδης ανέφερε ότι πήρε από την ΟΙΕΛΕ) σύμφωνα με την οποία οι εξετάσεις που διεξάγονται στα ιδιωτικά σχολεία θα εποπτεύονται από επιτροπές του δημοσίου.
Το θέμα της διασφάλισης της αξιοπιστίας των τίτλων σπουδών των ιδιωτικών σχολείων θα αποτελέσει αντικείμενο διαλόγου ανάμεσα στην Ομοσπονδία και τον Υπουργό Παιδείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σημερινές ειδήσεις για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς «βγήκαν» από τη συνάντηση που είχε ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας Λοβέρδος με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας.
Η Ο.Ι. Ε. Λ. Ε εξέφρασε τον προβληματισμό της για την τροπολογία που εισάγει την προαιρετική εργασία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών απογεύματα, Σαββατοκύριακα και αργίες, πρότεινε την αναγνώριση της συνολικής προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση και την κατοχύρωση των τίτλων σπουδών των μαθητών που αποφοίτησαν από σχολεία που λειτουργούσαν χωρίς άδεια.
Τέλος οι δύο πλευρές συμφώνησαν να αναβληθεί η συζήτηση στο Advisory Group της αντιστοίχισης ελληνικού πλαισίου προσόντων με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό, έως ότου λυθούν τα θέματα λειτουργίας και διασφάλισης ποιότητας των παρόχων ιδιωτικής εκπαίδευσης.