Συμβατά με το χαρακτήρα ενός μαθήματος Γενικής Παιδείας ήταν τα θέματα των μαθηματικών σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Η ΕΜΕ τονίζει ότι υπάρχουν ερωτήματα που δίνουν τη δυνατότητα να ξεχωρίσουν οι μαθητές που είναι καλύτερα προετοιμασμένοι.
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει ότι τα ερωτήματα κάλυπταν το σύνολο της ύλης ενώ παρουσίαζαν κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία τους. Όσον αφορά τα θέματα Β, Γ και Δ αναφέρει τα εξής:
Θέμα Β
Ελέγχει βασικές γνώσεις Στατιστικής.
Είναι παρόμοιο με άσκηση του Σχολικού Βιβλίου.
Θέμα Γ
Συνδυάζει βασικές γνώσεις Πιθανοτήτων και Ανάλυσης
Θέμα Δ
Συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης.
Ιστορία Γενικής
Ανακοίνωση εξέδωσε και η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων για τα θέματα των εξετάσεων της Ιστορίας Γενικής Παιδείας. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι τα θέματα είναι κατανοητά, διατυπωμένα με σαφήνεια και καλύπτουν περιορισμένο μέρος της εξεταστέας ύλης.
Οι απαντήσεις βρίσκονται στις αντίστοιχες σελίδες του σχολικού εγχειριδίου:
Α1. α: Τον Δεκέμβριο του … την κατἐστειλε σ. 15
β: Η έναρξη της διαδικασίας … συμμετάσχει σ.σ. 154-155
γ: Τον Φεβρουάριο του … στη νήσο σ.σ. 163-164
Α2. α: Λάθος, β: Σωστό, γ: Λάθος, δ: Σωστό, ε: Σωστό
Β1. Από την Πελοπόννησο .. νότια Ελλάδα σ. 26
Β2. Τρία ήταν … στην Αγγλία σ. 41
Γ1. Ο ανταγωνισμός των Βουλγάρων με τους … το Κίνημα των Νεοτούρκων το
1908, σ.σ. 65-66
Δ1. Η πολεμική … τελείωνε ποτέ σ. 78
«Στα θέματα της δεύτερης ομάδας, Γ1 και Δ1, τα κείμενα λειτουργούν συμπληρωματικά ή επεξηγηματικά, επαναλαμβάνοντας στοιχεία του εγχειριδίου. Συνεπώς, προσφέρονται για αναπαραγωγική παρά για συνθετική διαδικασία. Δεν προωθούν την ιστορική σκέψη και συνείδηση και περιορίζονται σε στρατιωτικά και πολιτικά γεγονότα» κλείνει η ανακοίνωση της ΠΕΦ