Τη συνδρομή ανεξάρτητων Αρχών, όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Συνήγορος του Πολίτη, θα ζητήσει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου, προκειμένου να διερευνηθούν οι καταγγελίες των πολιτών για την τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΜΒ και να βρεθεί τελικά λύση στο πάγιο αίτημα για μείωση των τιμών.
Οι καταγγελίες που έχει λάβει το Γραφείο Καταναλωτή φτάνουν τις 500 σχεδόν, με τους πολίτες να διαμαρτύρονται ότι πληρώνουν ακριβά το νερό, ενώ η ποιότητά του παραμένει χαμηλή. Πριν από λίγους μήνες, η Ένωση Καταναλωτών Βόλου ξεκίνησε μία προσπάθεια να πείσει τη ΔΕΥΑΜΒ να μειώσει την τιμή του νερού, έπειτα από καταγγελίες και παράπονα πολιτών. Τότε, είχε γίνει μία σύσκεψη με τον απερχόμενο Δήμαρχο Βόλου και πρόεδρο της Επιχείρησης, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη, με την Ένωση να καταθέτει προτάσεις, που όμως δεν είχαν γίνει αποδεκτές.
Τα παράπονα, όμως, των πολιτών, εξακολουθούν. Συνολικά, στο γραφείο Καταναλωτή έχουν κατατεθεί 488 καταγγελίες που έχουν να κάνουν με το ύψος της τιμής του νερού και την ποιότητά του.
Η Ένωση Καταναλωτών, σύμφωνα με πληροφορίες, προσανατολίζεται να ζητήσει την συνδρομή τόσο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, όσο και των ανεξάρτητων Αρχών, Συνήγορος του Καταναλωτή και Συνήγορος του Πολίτη, προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑΜΒ.
Παράλληλα, θα επιδιωχθεί συνεργασία με το νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Βόλου, Πάνο Σκοτινιώτη, από τον οποίο θα ζητηθεί να εξεταστεί ενόψει και της ανάληψης των καθηκόντων του και των νέων δεδομένων που δημιουργεί η καλλικρατική συνένωση με όμορους ΟΤΑ η επανεξέταση των τελών και η επίλυση των προβλημάτων.
Ακριβό το νερό, παράπονα για έργα
Οι καταγγελίες από καταναλωτές έχουν φτάσει ήδη τις 488, σύμφωνα με πληροφορίες. Το βασικό ζήτημα, είναι η τιμή του νερού αλλά και η ποιότητά του.
πηγή: thisisvolos