«Πλήρη ανάταξη» του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο προχωρά, πλέον, με ταχείς ρυθμούς και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, ώστε η βασική γραμμή του να λειτουργήσει το 2015, πέτυχε η Αττικό Μετρό ΑΕ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες εφορείες αρχαιοτήτων.
Αυτό τόνισε ο διευθυντής έργων Θεσσαλονίκης της εταιρίας, Γεώργιος Κωνσταντινίδης, συμπληρώνοντας ότι ουσιαστική, προς αυτή την κατεύθυνση, ήταν η παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Στη διάρκεια συνάντησης με τη διοίκηση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου (ΒΕΘ), ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε ακόμη στις προσπάθειες που γίνονται για τον περιορισμό των αρνητικών επιπτώσεων, για όσες επιχειρήσεις βρίσκονται κοντά στα εργοτάξια.
Υπενθύμισε τη μεταφορά των διοικητικών αρμοδιοτήτων για το έργο στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη σημαντική επιτάχυνση των ανασκαφικών εργασιών, με την τοποθέτηση και δεύτερης βάρδιας εργασίας.
Αναφέρθηκε στο σχεδιασμό για σύνδεση του μετρό με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» , πιθανότατα με γραμμή «monorail».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, ζήτησε να γίνουν τα αδύνατα-δυνατά για να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις και πρόσθεσε ότι η πόλη έχει ανάγκη από ένα μετρό, που θα φθάνει μέχρι τον αερολιμένα.