Συσσωρευμένα χρέη δισεκατομμυρίων ευρώ για τον Οργανισμό, που αντιστοιχούν στο 3,6% του ΑΕΠ της χώρας. Στον ΟΣΕ απασχολούνται 6.345 εργαζόμενοι με μέσο ετήσιο μισθοδοτικό κόστος 47.530 ευρώ.
Σκανδαλώδεις εκπτώσεις έως και 86% επί του κομίστρου σε ημέτερες πολυεθνικές και εγχώριες μεταφορικές εταιρείες, μαύρα βαγόνια που χάνονταν ή δεν τιμολογούνταν, κυκλώματα υπαλλήλων που λυμαίνονταν τον οργανισμό «φουσκώνοντας» τις μισθοδοσίες, οι οποίες θυμίζουν αμοιβές «golden boys», αποτυπώνουν την εικόνα διοικητικού χάους και ασυδοσίας που επικρατούσε τα τελευταία χρόνια στον ΟΣΕ, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Έθνος της Κυριακής.
Στα άμεσα πλάνα διάσωση περιλαμβάνεται το κλείσιμο των ζημιογόνων δρομολογίων εκτός του βασικού άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης και άμεση «έξοδος» από τον ΟΣΕ για περίπου 1.000 άτομα.